تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۹۹۸۹
در نشست مدیران فرهنگی با شهردار یاسوج مطرح شد

یاسوج تنها شهری که سالن اختصاصی سینما ندارد / مقدم با سازمان سینمایی وارد مذاکره شد

۱
۰
یاسوج تنها شهری که سالن اختصاصی سینما ندارد / مقدم با سازمان سینمایی وارد مذاکره شد
کبنا ؛صبح روز (پنجشنبه 9 خرداد ماه 98) با حضور شهردار یاسوج، رئیس شورای شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس حوزه هنری نشست تصمیم گیری در خصوص ساخت سالن اختصاصی سینما در شهرداری یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست شهردار یاسوج گفت: شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که سالن اختصاصی سینما ندارد و از گذشته نیز فکری به حال این این موضوع نشده است.
نستهن مقدم بیان داشت: در چند پروژه موضوع ساخت سالن سینما مطرح است اما روند اجرای این پروژه‌ها طولانی شده و این محیط‌ها چند کاربری هستند.
وی با اشاره به دغدغه مند بودن شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی بیان داشت: رایزنی‌هایی برای ساخت سینما در شهر یاسوج با سازمان سینمایی کشور صورت گرفته است.
مقدم ادامه داد: تأمین زمین و ساخت و بهره برداری سینما به عهده شهرداری است و مشاوره فنی و تهیه نقشه و کمک مالی تا سقف هفتصد میلیون تومان نیز با سازمان امور سینمایی و سمعی بصری است.
شهردار یاسوج ادامه داد: سه محل با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و شورای شهر برای ساخت سینما مکان یابی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با ابرازی خرسندی از دغدغه مندی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به مسائل فرهنگی، بیان داشت: اگرچه سینمای ارشاد فعال است اما بنا به دلایل متفاوتی استقبال از این سالن قابل ملاحظه نیست.
رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این نشست با دغدغه مندی شورای شهر یاسوج نسبت به مسائل فرهنگی بیان داشت: از تصمیمات شهرداری یاسوج برای ساخت سینما حمایت خواهیم کرد.
کیوان آشنا ادامه داد: دغدغه‌هایی نسبت به توجیه اقتصادی طرح وجود دارد که لازم است با هماهنگی و همفکری کارشناسان امر آنها را برطرف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
عکس و خبر از هفته پیش رو سایتهای خبری بوده........
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1