کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد خبر داد

ابلاغ 1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد

9 خرداد 1398 ساعت 9:38

نوروزی به احداث و تکمیل محور تشان، لنده- بهبهان و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه - دهدشت اشاره کرد و افزود: هم اینک محور پاتاوه - دهدشت بیش از 82درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز عملیات آن اجرایی خواهد شد.


رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد گفت: امسال مبلغ 1350 میلیارد تومان اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.
حسن نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرجمع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد  از محل اعتبارات استانی- ملی در سالجاری 1350 میلیارد تومان مصوب شده است.
وی با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است، گفت: از این میزان اعتبار 900 میلیارد تومان استانی و 450 میلیارد تومان ملی-استانی  برای این استان مصوب شد.
 رئیس سازمان  مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده در سال گذشته گفت: سال گذشته مبلغی بالغ بر  1150 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده شد که تاکنون 70درصد این اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده است.
نوروزی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده شهرستان گچساران در سال گذشته گفت: سال گذشته 400 میلیارد تومان به این شهرستان تخصیص داده شد که تاکنون 380 میلیارد تومان جذب شده است.
این مسوول  تصریح کرد:ب اعتبارات امسال در بخش‌های مختلف راه،‌ها، حمل و نقل،  بهداشت و درمان، تامین آب شرب، بناهای تاریخی  و تامین آب اراضی کشاورزی در سطح استان تخصیص داده می‌شود.
رئیس سازمان  مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تامین  آب 6 شهر کهگیلویه گفت: آبرسانی به 6 شهر، دهدشت،  چرام،  سوق، لنده ، چاروسا و دیشموک یکی از مهمترین این طرح هاست که در سالجاری عملیاتی خواهد شد.
 نوروزی  به احداث و تکمیل  محور تشان، لنده- بهبهان و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه - دهدشت اشاره کرد و افزود: هم اینک محور پاتاوه - دهدشت بیش از 82درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز عملیات آن اجرایی خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال 10 میلیارد تومان برای بازسازی و زیباسازی بلادشاپور دهدشت تخصیص داده می‌شود.
وی عنوان کرد:  برای طرح آبرسانی به لیکک امسال مبلغ 28 میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود
نوروزی تصریح کرد: همچنین برای تامین آب شرب پایدار  به شهرهای چرام، دهدشت، سوق و لنده نیز 32 میلیارد تومان تخصیص داده خواهد شد.
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اذعان کرد: در سال جاری بیش از 15 میلیارد تومان برای سد آبریز ، چهار میلیارد تومان برای موزه نفت گچساران اختصاص داده می‌شود.
نوروزی با بیان اینکه سال گذشته اعتباری به میزان  11 میلیارد تومان برای عملیات احداث طرح چهارخطه یاسوج - سمیرم  تخصیص داده شد، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرح امسال 28 میلیارد تومان اختصاص داده خواهد شد.
 وی عنوان کرد:  در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست اجرا در مناطق مختلف این استان  10 تا 90 درصد است.


کد مطلب: 409987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409987/ابلاغ-1350-میلیارد-تومان-اعتبار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1