تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۰۹۹۸۶
سرپرست اداره دامپزشكي شهرستان بویراحمد خبر داد

پلمب 5 مرکز غيرمجاز عرضه مرغ زنده در شهر مارگون

۰
پلمب 5 مرکز غيرمجاز عرضه مرغ زنده در شهر مارگون
کبنا ؛سرپرست اداره دامپزشكي شهرستان بویراحمد گفت: در راستاي جلوگيري از فعاليت تهديد كنندگان بهداشت عمومي، 5 مرکز عرضه غيرمجاز مرغ زنده در شهر مارگون با دستور مقام محترم قضايي پلمب شد.
علی روئین‌تن در جمع خبرنگاران در راستای جلوگیری از فعالیت تهدید کنندگان بهداشت عمومی، 5 مرکز عرضه غیرمجاز مرغ زنده در شهر مارگون با دستور مقام محترم قضایی پلمپشد.
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر  اظهار کرد: نگهداری، عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده در خارج از کشتارگاه سبب بروز و انتشار بیماری های طیور بالاخص بیماری مشترک آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان  و خسارت به واحدهای  صنعتی مرغداری استان می‌شود.
روئین‌تن افزود: این اداره پس از ابلاغ و اخطاریه‌های مکرر به مراکز عرضه مرغ زنده در سطح شهر مارگون ، به علت عدم رعایت و بی توجهی به این اخطاریه‌ها، با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و دستور مقام محترم قضایی نسبت به پلمپ این مراکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده اقدام شد.
 وی گفت: مردم می‌توانند به دلیل عدم اطمینان از سلامت مرغ عرضه شده در واحدهای زنده فروشی و خطر شیوع بیماریهای مشترک، مرغ مورد نیاز خود را ا ز مراکز عرضه مرغ کشتار روز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنید.
 سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد  از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز عرضه مرغ زنده در سطح شهرستان مراتب را از طریق سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع رسانی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1