تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۹۹۴۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تأکید بر برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد

۰
تأکید بر برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کردند.
 سید محمدکاظم نظری ظهر روز (سه شنبه 7 خرداد ماه 98) در نشست کمیته مراسم ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس و 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: خرداد ماه‌ حماسه و رویدادهای مهم از جمله در چهاردهم و پانزدهم است که قیام خونین 15 خرداد منشا تحولات مهم در تاریخ ایران انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سالروز ارتحال حضرت امام(ره) اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر به دلیل تقارن 14 خرداد با ماه رمضان هیچ اعزامی به مرقد امام نداشتیم و به صورت استانی مراسماتی برگزار کردیم که مراسم امسال باشکوه برگزار شود.
وی با بیان اینکه حضرت امام با به ثمر رساندن و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحول تاریخی در ایران ایجاد کرد، گفت: یاد و خاطره حضرت امام و اندیشه ها و آرمان های ایشان گرامی داشته شود.
این مسوول تصریح کرد: به دلیل تعطیلات چند روزه و همچنین احتمال عید سعید فطر مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام یک روز زودتر برگزار و موجب برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم خواهد بود.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت روز جهانی قدس گفت: اهمیت روز جهانی قدس و ضرورت شرکت در راهپیمایی این روز به نحوه مطلوبی توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین با تاسی از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: روز قدس امسال علاوه بر حمایت از مردم فلسطین، ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی اعلام نارضایتی از طرح معامله قرن است.
این مسوول با اشاره به اینکه مردم ایران و استان با وجود مشکلات معیشتی همیشه در صحنه بوده و حضور گسترده‌ای خواهند داشت از همه مردم و مسوول برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام سید جواد خاضع گفت: امسال چهلمین سال نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز جهانی قدس توسط حضرت امام است و این روز یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح معامله قرن توسط آمریکا گفت: طرح این موضوع روز جهانی قدس امسال را حساستر کرده است.
وی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه تضعیف کشورها در راستای تقویت رژیم صهیونیستی است و معامله قرن در همین راستا است، ضمن اینکه فشارهای اقتصادی به ایران هم برای کمک به اسرائیل است.
این مسوول خاطرنشان کرد: مراسم روز جهانی قدس در شهر یاسوج، 10 خرداد ساعت 11 صبح از میدان هفتم تیر-خیابان طالقانی خیابان مسجد صاحب الزمان به طرف مصلی برگزار و ابراهیم عزیزی معاون راهبردی قوه قضاییه سخنران این مراسم است.
خاضع خاطرنشان کرد: مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) هم ساعت 11 روز دوشنبه 13 خرداد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار و سخنران این مراسم اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1