کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد:

جنگل‌های کوه خامی همچنان در آتش می‌سوزد

7 خرداد 1398 ساعت 19:11

جعفری‌نژاد با تقدیر از همکاری فرمانداری گچساران ادامه داد: بعد از مهار آتش سوزی دلیل بررسی و میزان خسارت برآورده شده اعلام می‌شود.


شعله‌های آتش از بامداد امروز تاکنون در ارتفاعات خامی فوران دارد و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود.
بامداد امروز به دلایل نامعلومی جنگل‌های و مراتع کوه خامی در محدوده منطقه حفاظت شده تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست طعمه حریق شد و بعد از ساعت‌ها هنوز شعله‌های آتش فوران دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خود عازم منطقه شده تا از نزدیک فرماندهی عملیات مهار آتش را به دست بگیرد و با همکاری دیگر محیط بانان با دست خالی به جنگ آتش برود.
محسن جعفری‌نژاد می‌گوید: آتش در ارتفاعات خامی هنوز مهار نشده و طبق گزارش‌های رسیده هر لحظه بر شدت آتش افزوده می‌شود و لحظه به لحظه کار مهار سخت‌تر است.
وی دلیل فوران شعله‌های آتش را سخت گذر بودن منطقه، پوشش کم نظیر گیاهی، کمبود امکانات، تجهیزات و همچنین نیروی انسانی دانست و افزود: صبح امروز یک فروند بالگرد با هدف جابجایی محیط بانان، جنگلبانان و نیروهای مردمی با هدف تسریع در روند مهار آتش سوزی به منطقه اعزام شد.
جعفری‌نژاد با تقدیر از همکاری فرمانداری گچساران ادامه داد: بعد از مهار آتش سوزی دلیل بررسی و میزان خسارت برآورده شده اعلام می‌شود.


کد مطلب: 409945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409945/جنگل-های-کوه-خامی-همچنان-آتش-می-سوزد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1