تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۰۹۹۴۴
رئیس هیات اسکیت کهگلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی سه رشته جدید در هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد

۰
راه‌اندازی سه رشته جدید در هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس هیات اسکیت کهگلویه و بویراحمد از راه اندازی سه رشته جدید در این هیات خبر داد و از حمایت‌های مدیرکل در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی رشته اسکیت تقدیر کرد.
احسان بهرامی رئیس هیات اسکیت کهیگلویه و بویراحمد در نشست با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از راه‌اندازی سه رشته جدید در این هیات خبر داد و از حمایت‌های مدیر کل در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی رشته اسکیت تقدیر کرد.
 رئیس هیات اسکیت استان ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل در توسعه زیرساخت های این رشته در استان و شهرستانها ،خواستار نگاه ویژه به رشته اسکیت در استان شد.
بهرامی بر ایجاد فضای مناسب برای این رشته در شهر یاسوج تاکید و از حضور ویدا پیره ورزشکار این رشته در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی اسپانیا خبر داد.
رئیس هیات اسکیت استان از راه‌اندازی رشته‌های جدید "بورد، هاکی و فری استایل در هیات اسکیت استان درآینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت :برای خرید تجهیزات و وسایل هیات به 30 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش و پیگیری‌های هیات در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این رشته تقدیر و از حمایت مادی و معنوی ورزش و جوانان از ملی پوشان اسکیت استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی از برگزاری نشست با شهردار یاسوج در آینده نزدیک در خصوص حل مشکل زمین و پیست اسکیت خبر و اظهار امیدواری کرد از محل اعتبارات سال 98 مشکل خرید تجهیزات هیات مرتفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از ایجاد و راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان خبر و بیان داشت: با پیگیری انجام شده سعی خواهیم داشت از خیرین ورزشی در جهت حمایت از ملی پوشان استفاده کنیم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی در ایجاد مجموعه ورزشی و احداث پیست اسکیت در شهر یاسوج سخن گفت و نبود زمین مناسب را عامل تاخیر در ایجاد این مجموعه ذکرو خواستار حمایت شورای اسلامی و شهر دار یاسوج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1