کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیات اسکیت کهگلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی سه رشته جدید در هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد

7 خرداد 1398 ساعت 19:05

مدیرکل ورزش و جوانان استان از ایجاد و راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان خبر و بیان داشت: با پیگیری انجام شده سعی خواهیم داشت از خیرین ورزشی در جهت حمایت از ملی پوشان استفاده کنیم.


رئیس هیات اسکیت کهگلویه و بویراحمد از راه اندازی سه رشته جدید در این هیات خبر داد و از حمایت‌های مدیرکل در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی رشته اسکیت تقدیر کرد.
احسان بهرامی رئیس هیات اسکیت کهیگلویه و بویراحمد در نشست با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از راه‌اندازی سه رشته جدید در این هیات خبر داد و از حمایت‌های مدیر کل در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی رشته اسکیت تقدیر کرد.
 رئیس هیات اسکیت استان ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل در توسعه زیرساخت های این رشته در استان و شهرستانها ،خواستار نگاه ویژه به رشته اسکیت در استان شد.
بهرامی بر ایجاد فضای مناسب برای این رشته در شهر یاسوج تاکید و از حضور ویدا پیره ورزشکار این رشته در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی اسپانیا خبر داد.
رئیس هیات اسکیت استان از راه‌اندازی رشته‌های جدید "بورد، هاکی و فری استایل در هیات اسکیت استان درآینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت :برای خرید تجهیزات و وسایل هیات به 30 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش و پیگیری‌های هیات در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این رشته تقدیر و از حمایت مادی و معنوی ورزش و جوانان از ملی پوشان اسکیت استان خبر داد.
سید محمد تقی علوی از برگزاری نشست با شهردار یاسوج در آینده نزدیک در خصوص حل مشکل زمین و پیست اسکیت خبر و اظهار امیدواری کرد از محل اعتبارات سال 98 مشکل خرید تجهیزات هیات مرتفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از ایجاد و راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان خبر و بیان داشت: با پیگیری انجام شده سعی خواهیم داشت از خیرین ورزشی در جهت حمایت از ملی پوشان استفاده کنیم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی در ایجاد مجموعه ورزشی و احداث پیست اسکیت در شهر یاسوج سخن گفت و نبود زمین مناسب را عامل تاخیر در ایجاد این مجموعه ذکرو خواستار حمایت شورای اسلامی و شهر دار یاسوج شد.


کد مطلب: 409944

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409944/راه-اندازی-سه-رشته-جدید-هیأت-اسکیت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1