تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۰۹۹۳۸
سرپرست دادسرای امور تهران

همسر دوم «نجفی» شهردار اسبق تهران به قتل رسید

۳
همسر دوم «نجفی» شهردار اسبق تهران به قتل رسید
کبنا ؛
فارس نوشت: بر اساس اطلاعات موجود همسر دوم نجفی در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.
شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
محمدعلی نجفی شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.
حواشی ازدواج شهردار اسبق تهران به روایت میترا نجفی
میترا نجفی در گفتگویی با یک کانال تلگرامی درباره ازدواج خود با محمد علی نجفی گفته بود: هر انسانی یک زندگی خصوصی دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری؛ درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، اینطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است.
وی افزوده بود: یک عده می‌گویند این‌ها طلاق می‌گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف‌ها چیست؟ این سخنان را می‌گویند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظر‌ها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه‌ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.
همسر دوم شهردار اسبق تهران با اشاره به تهمت‌هایی که به او و همسرش زده‌اند تاکید کرده بود: به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می‌دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه‌ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده که رابطه نامشروع داشته، من می‌گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می‌دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم خصوصی ما وارد شوند.
وی گفته بود: آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم، این زندگی سر گرفته است، دلیلی ندارد که عده‌ای دنبال حواشی باشند؛ هر موضوع و مسئله‌ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه‌ها اعلام می‌کنم؛ ما اردیبهشت ۹۷ با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند، چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1