تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۶
کد مطلب : ۴۰۹۹۳۱
با حضور مسئولان انجام گرفت

برگزاری مراسم خاطره‌گویی و رونمایی از 6 کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج

۰
برگزاری مراسم خاطره‌گویی و رونمایی از 6 کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج
کبنا ؛به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری و کنگره سرداران و امیران و ۱۸۸۰ شهید استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهل و نهمین مراسم خاطره گویی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و روز دزفول در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد،در این برنامه که در سالن کنگره سرداران وشهدای استان برگزار شد سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان،شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان ،سرهنگ شاهینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد، محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندارو جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.
در این مراسم ۵ نفر از رزمندگان عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد به روایتگری پرداختند.
سید مندنی سیدی،احمد ذکاوت،عنایت الله مصطفی پور،کرامت روشن و همت طیب نژاد در این آیین از خاطرات خود در عملیات بیت المقدس برای مخاطبین  روایت کردند.
در پایان از خانواده های معظم شهدایی که در عملیات بیت المقدس به مقام شهادت نائل آمدند و همچنین رزمندگان و فرماندهان این عملیات تقدیر بعمل آمد.
شهربانو پاک نژاد مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری هدف از برگزاری مراسم های خاطره گویی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،گرامیداشت یاد و نام شهدا،معرفی دلیر مردان هم استانی در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان امروزی و تبیین نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس بیان کرد.
مسئول کنگره شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این آیین گفت: در راستای برنامه های ویژه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر امروز با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس  و خانواده های شهدا مراسم خاطره گویی  و دومین برنامه تجلیل از ایثارگران و رزمندگان به همراه رونمایی از شش کتاب حوزه دفاع مقدس برگزار شد.
سرهنگ ایمان خردمند افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1361 یگان مستقلی  در آزاد سازی خرمشهر تحمیلی نداشت اما 42 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب کرد .
وی بیان کرد: 200رزمنده شهرستان بویراحمد در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1