کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تغییر کرد / یک اداره برای سه شهرستان بدون خودرو و امکانات !

6 خرداد 1398 ساعت 0:44

بیش از ۲۰ نیروی رسمی با سابقه طولانی و مدارک عالیه دانشگاهی در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه مشغول به فعالیت هستند، اما در کمال تعجب نیروی شرکتی را با یک‌ سال سابقه کار جایگزین‌ رییس سابق این سازمان‌می‌کنند،این در حالی است که رئیس جدید صمت کهگیلویه از بستگان داریوش دیودیده محسوب می شود!


مراسم تودیع  ومعارفه روسای قدیم و جدید اداره صمت کهگیلویه برگزار شد که علویان سوق جای خود را به حکیم داد.
به گزارش کبنا، تغییر و تحول در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با این‌شیوه‌‌ و رسم دال بر این است که پایه های قدرت سیاسی در شهرستان کهگیلویه بیش از گذشته به لرزه در آمده و دیری نمانده که سیاسیون و صاحبان قدرت این شهرستان‌ زیر آوار تدبیر مردم برای همیشه بساط شان بر چیده شود.
بیش از ۲۰ نیروی رسمی با سابقه طولانی و مدارک عالیه دانشگاهی در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه  مشغول به فعالیت هستند، اما در کمال تعجب نیروی قرار داد معین را جایگزین‌ رییس سابق این اداره می‌کنند!
این در حالی است که رئیس جدید صمت کهگیلویه از بستگان داریوش دیودیده محسوب می شود همچنین وی از نیروهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شمار می رود.
باید گفت قیمت های کارشناسی نشده مسولان،ناکارآمدی سیستم توزیع کالاهای مشمول بازار و همچنین حمایت برخی افراد ذی نفوذ سیاسی و اجتماعی از متخلفان بازار،نبود امکانات خودرویی و نیروی انسانی در اداره صمت از مهمترین علل التهاب بازار کهگیلویه است.
افزایش تخلف گرانی در صنف خبازی بعد از قیمت جدید و کارشناسی نشده مسولان،ایجاد بحران مرغ و افزایش قیمت تا مرز 20 هزار تومان در حالی که بعدها مرغی وارد بازار شد که تاریخ تولید و مصرفش نشان می دهد در زمان بحران هم وجود داشت ولی به بازار تزریق نشد تنها گوشه ای از تصمیمات غیر کارشناسی شده یا به اصطلاح تدابیر مسولان ما بود که هرگز از حافظه ها پاک نمی شود!
 علویان سوق در دوران سرپرستی خود هم حامی صنوف بود هم حامی مردم،در دوران کاری علویان بود که هر زمان مرغ یا گوشت به شهرستان تزریق میشد بالافاصله سر سفره مردم بود ولو به مقدار کم،بحران شکر را مدیریت کرد،فعال کردن خبازی های غیر فعال،سامان دهی وضعیت ارد دولتی ،بازرسی مستمر از سه شهرستان ،حمایت از صنوف در برابر بسیاری از تصمیات غیر کارشناسی مسولان استان تنها بخشی از عملکرد علویان بود که در همین مدت کوتاه کاری خود توانست لقب مرد قانون را از سوی بسیاری از مردم و صنوف برای خود کند.
علویان سوق در گفتگو با کبنا انتقالی را دلیل استعفا خود عنوان کرد و گفت:پشتیبانی و تدارکات اداره صمت که ماموریت دارد با غول ویرانگر گران فروشی،احتکار،تقلب درگیر شود واقعا ضعیف است ،بایدسطح معیشت و رفاهیات بازرس ارتقا یابد چون اگر بازرس مجبور شود از یک مغازه ای قرض کند قطعا با ان مغازه با قاطعیت برخورد نمی کند.

 


کد مطلب: 409908

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409908/رئیس-اداره-صنعت-معدن-تجارت-کهگیلویه-تغییر-یک-سه-شهرستان-بدون-خودرو-امکانات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1