کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین صحبت‌های بخشدار پاتاوه در جمع مردم:

در برخورد با بی‌قانونی هراسی ندارم / امیدارم شرمنده مردم نشوم / از نقد استقبال می‌کنیم

4 خرداد 1398 ساعت 14:12

بخشدار پاتاوه گفت: از برخورد با هر بی قانونی هراسی ندارم، هرجا لازم باشد تذکر وهر جا خدمات دهی در صورت رضایت مندی مردم دیدم. قدردان هستیم. مردم را در مشاوره و تصمیمات گوناگون سهیم می دانم. امیدوارم با آن انگیزه خدمت که آمده‌ام.شرمنده شما مردم نشوم.


بخشدار پاتاوه با بیان اینکه نظم سر لوحه کاری من خواهد بود، گفت: از برخورد با هر بی قانونی هراسی ندارم.
باقر قائمی پیش از خطبه‌های نماز جمعه (3 خرداد ماه 98) شهر پاتاوه با گرامی داشت یاد و خاطره سالروز فتح خرمشهر به توطئه‌های امریکا علیه جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته اشاره و اظهار کرد: برنامه هسته‌ای را بهانه‌ای دیگر برای اعمال فشار بر مردم و نظام مطرح می‌کنند و قبل از شروع به کار دولت تدبیر و امید پرونده هسته‌ی وارد شورای امنیت سازمان ملل شده بود که با آغاز به کار دولت با دیپلماسی فعال و تصویب برجام از زیر فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج شدیم و اجماع جهانی بوجود آمده علیه کشورمان شکسته شد.
بخشدار پاتاوه در ادامه افزود: این بزرگترین دستاورد برجام بود اما متاسفانه با روی کار آمدن دیوانه‌ای به اسم ترامپ که به هنجارها و اصول دیپلماتیک و روابط بین الملل پایبند نیست و معمولاً به راحتی معاهدات و قوانین روابط بین المللی را نقض می‌کند از برجام خارج شده و با همکاری رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه توطئه‌های جدیدی را دارند تدارک می‌بینند.
قائمی گفت: استراتژی جدید آمریکا و هم پیمانانش در توطئه علیه جمهوری اسلامی بیشتر فشارهای اقتصادی و فشار بر مردم برای در تنگنا قرار دادن انها در تأمین مایحتاج زندگی است. و رویکردهای نرم‌تری را که برنده‌تر هست در پیش گرفتند و آن دامن زدن به تفرقه و تشدید اختلافات سیاسی با هدف ناکارامد نشان دادن کل سیستم و نهایتاً دلسرد کردن مردم از نظام می‌باشند پس همه ما و کسانی که دلسوز نظام و مردم هستند باید هوشیار باشیم. گاهی تریبون دستمان هست، گاهی فرصتی برای مان پیدا می‌شود که در این مجالس و محافل صحبت کنیم. نکند خدای نکرده با انگیزه نقد در مسیر دشمن و مطلوب دشمن گام برداریم ما از نقد استقبال می‌کنیم اما باید دقت کنیم که مخاطب چه برداشتی از سخن ما داره به سمت کدام رفتار سیاسی یا کنش اجتماعی تحریک و تشویق می‌شود امروز روز اتحاد روز یکی شدن روز تحمل همدیگر و و روز برادری است.
بخشدار پاتاوه در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه نظم سرلوحه کار من خواهد بود، گفت: از برخورد با هر بی قانونی هراسی ندارم، هرجا لازم باشد تذکر وهر جا خدمات دهی در صورت رضایت مندی مردم دیدم. قدردان هستیم. مردم را در مشاوره و تصمیمات گوناگون سهیم می دانم. امیدوارم با آن انگیزه خدمت که آمده‌ام.شرمنده شما مردم نشوم.


کد مطلب: 409881

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409881/برخورد-بی-قانونی-هراسی-ندارم-امیدارم-شرمنده-مردم-نشوم-نقد-استقبال-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1