تاریخ انتشار
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۹۸۸۰
حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

ورودی شهر یاسوج از سمت سرآبتاوه وضعیت مناسبی ندارد / انباشت زباله چهره شهر را زشت کرده است

۳
۱
ورودی شهر یاسوج از سمت سرآبتاوه وضعیت مناسبی ندارد / انباشت زباله چهره شهر را زشت کرده است
کبنا ؛یاسوج پایتخت طبیعت ایران نام گرفته و مرکزیت استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، اما نه مبلمان این شهر و نه ترافیک زجرآورش متناسب با نام و قد و قواره آن هست. «مبلمان شهری یاسوج و سی‌سخت مناسب نیست و شهرداران این موضوع را در اولویت خود قرار دهند.» این سخن را حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید.
کاظمی در  نشست هماهنگی تعطیلات عید سعید فطر که با حضور فرماندار دنا، شهرداران یاسوج و سی سخت، معاون فرماندار بویراحمد و  مدیرکل میراث فرهنگی در محل دفتر شهری استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به گردشگرپذیر بودن و طبیعت بکر استان مسافران دو شهر یاسوج و سی‌سخت را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انتظار می‌رود شهرداران به عنوان اصلی‌ترین معمار شهر خود بهترین چهره و جلوه زیبایی از این دو شهر گردشگری استان را به نمایش بگذارند.
وی همچنین به تعطیلات تابستانی اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها و بهسازی ورودی‌های شهرها اقدام کنند.
کاظمی پیگیری و نظارت بر انجام سریع و به موقع طرح‌های خدمات شهری، رفع و مرمت و لکه گیری آسفالت معابر وخیابان ها، اصلاح و نوسازی مبلمان شهری، بهسازی فضای سبز، گل کاری و درخت کاری، توجه ویژه به نورپردازی محیطی، رنگ آمیزی جداول، تنظیف و پاکسازی شهرها و مرمت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی را از جمله محورهای کاری شهرداران در طرح استقبال از مسافران عید فطر و تابستانی برشمرد و افزود: شهردار یاسوج نسبت به نورپردازی اصولی آبشار یاسوج اقدامات لازم را انجام دهد‌.
مدیرکل دفتر شهری استانداری با اشاره به تخریب بخشی از پارک غدیر یاسوج براثر بارندگی های اخیر، تاکید کرد: شهرداری اصلاحات لازم را انجام داده و نسبت به فنس‌کشی پارک از سمت رودخانه برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی اقدام کند.
وی با تاکید بر اینکه شخصاً از مبلمان شهری و مکان‌های مختلف بازدید می‌کنم، تصریح کرد: این بازدیدها توسط بازرسان دفتر شهری ادامه دارد و در صورت عدم رفع ایرادات و بی‌توجهی به طور قطع با متخلفان برخورد می‌شود.
کاظمی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر به منطقه گردشگری کوه گل خساراتی وارد شده است خواستار رفع مشکلات این جاذبه گردشگری شد و گفت: فرماندار سی سخت با همکاری راهداری نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کرده و تمهیدات لازم برای پیش بینی پارکینگی ایمن جهت رفاه حال گردشگران اندیشیده شود.
وی ابراز کرد: ورودی شهر یاسوج از سمت سرآبتاوه وضعیت مناسبی ندارد و می طلبد فرمانداری بویراحمد از طریق دهیاری این منطقه نسبت به پاکسازی و نظافت این ورودی اقدام کند.
کاظمی با بیان اینکه انباشت زباله در برخی از مناطق چهره شهر یاسوج را زشت کرده است، تاکید کرد: در این ایام نسبت به جمع آوری زباله ها در دو شیفت کاری اقدام و زمینه گل کاری در فضاهای مناسب پیش‌بینی شود.
مدیرکل دفتر شهری استانداری عنوان کرد: برای رفاه حال مسافران نانوایی ها نان با کیفیت تحویل مردم دهند و در شهر سی سخت باتوجه به کمبود نانوایی در دو شیفت به ارائه خدمت بپردازند.
کاظمی تاکید کرد: نظارت و کنترل بازار به شکل محسوس و نامحسوس از سوی بازرسان صنعت و معدن نیز تشدید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
United Kingdom
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس کاظمی و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی حضرتعالی و نیروهای زیر مجموعه، از شما تقاضامندم همانطوری که از گذشته تا به الان از حق مردم شهر و استان خود دفاع کرده اید، انشاءالله از این به بعد نیز با جدیت ادامه داشته باشد تا شاهد شهری زیبا باشیم. امید است در این روزها و شبهای عزیز خداوند نگهدار شما و دیگر نیروهای انقلابی زحمتکش باشد
Iran, Islamic Republic of
کاظمی و حرفهای تکراری
سرابتاوه ن شهر ن روستا
Iran, Islamic Republic of
ورودی شهر اال از تقاطع پمپ بنزین منصوری از دو راهیست اما علفهای خشک و هرز بلوار ان را فرا گرفته روشنایی برق در بلوار ان نیست فقط پایه های بدون برق است آسفالت ان از ورودی تا خروجی خصوصا در محدوده سرابتاوه ب تلخسرو قبل از تقاطع پمپ منصوری از دو راهی نرکاه تا میدون پلیس راه قدیم پر از چاله و چوله شده جایی که ماشین عبور کند نیست متاسفانه مسوولان هم بر ماشینهای بیت المال سوارند و به فکر مردم نیستند نهادهای نظارتی هم مردم را فراموش کرده اند سرابتاوه در حد یک شهرستان جمعیت دارد اما متاسفانه هیچگونه خدماتی ب ان داده نشده استاندار محترم فرماندار محترم شهردار محترم مدیرکل امور شهری محترم استانداری بخشدار مرکزی معاون عمرانی فرمانداری بویراحمد بنیاد مسکن همگی محترم مردم را دریابید که غضب مردم سخت است و ناگوار
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1