کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت دهدشت:

روزه‌خواری علنی عبور از خط قرمز الهی است

3 خرداد 1398 ساعت 19:56

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه روزه‌خواری در ملاعام عبور زا خط قرمز الهی است گفت: همه مردم و مسؤولان باید خود را در مبارزه با منکرات مسؤول بدانند.


حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فضایل ماه رمضان اظهار داشت: کسانی از خط قرمز الهی گذشتند و روزه‌خواری کردند همه ما وظیفه داریم آن‌ها را نهی کنیم.
امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) با منکرات مبارزه می‌کرد، افزود: ما در مقابل روزه‌خواران حد الهی را اجرا نکردیم.
تقوی تصریح کرد: همه ما در برابر روزه‌خواری در ملا عام مسؤول هستیم اینها از خط قرمز اسلام گذشتند امیرالمومنین(ع) شلاق می‌زد ما باید حداقل مجازات مالی می‌کردیم.
وی با بیان اینکه در برابر دشمن باید موضع بگیریم و نترسیم گفت: واقعه سوم خرداد نمونه بارز پیروزی و نصرت الهی است که خداوند وعده داده است مردم از دین دفاع کردند پیروزی را هم دیدند.
وی با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر ترامپ تصریح کرد: اگر همه ملت و همه مسئولان به فرمان رهبر انقلاب در برابر استکبار جهانی استقامت کنند به فضل الهی آمریکا را در دنیا رسوا خواهیم کرد.
تقوی همچنین به تبیین پاداش و مکافات اعمال انسان به استناد آیت و روایات پرداخت و افزود: خداوند متعال اول به انسان فرصت می‌دهد بعد مجازات می‌کند در روایت آمده است خداوند انسان مومن را زود مجازات می‌کند تا به راه درست برگردد.
وی گفت: شب‌های قدر از نظر قرآن و روایات از هزار شب برتر هستند این شب‌ها برای نجات انسان انتخاب شده و انسانی که لیالی قدر را احیا بگیرند گناهش بخشوده خواهد شد.


کد مطلب: 409867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409867/روزه-خواری-علنی-عبور-خط-قرمز-الهی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1