تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۰۹۸۴۱
در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بافت تاریخی دهدشت مطرح شد

کنایه«کاظمی جو» به «باقری»؛تخصص نداری که ارزش میراث کهن را نمی دانی!/بروید روی دیوارهای کاروانسرای تاریخی دهدشت یادگاری بنویسید!

۳
۰
کنایه«کاظمی جو» به «باقری»؛تخصص نداری که ارزش میراث کهن را نمی دانی!/بروید روی دیوارهای کاروانسرای تاریخی دهدشت یادگاری بنویسید!
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه بافت تاریخی شهر دهدشت با حضور عزیزی مدیر کل امور پایگاه های جهانی کشور،مدیر کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در سالن شهید زکی نژاد فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
رحیم دادی نژاد پشت تربیون قرار گرفت و در حالی که به گواه برخی همکارانش درحال ارائه دادن پایان نامه خود بود،سید ایرج کاظمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه که می توان گفت یکی از پایه ثابت های نقد در جلسات شورای اداری و ....است،اینبار نیز به نحوه تودیع و معارفه و کلی گویی های همیشگی باقری واکنش نشان داد،همچنین وضعیت بافت تاریخی دهدشت را اسفناک دانست و گفت:مدیر کل میراث فرهنگی تخصص لازم را ندارد که ارزش این میراث کهن را نمی داند!
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در این آئین وضعیت بافت تاریخی دهدشت را اسفناک دانست و گفت:آقای مدیرکل چون تخصص لازم راندارند ارزش و اهمیت میراث کهن مارانمی دانند،بهتر بود دوستان تودیع ومعارفه رادر وقت مناسب و درکاروانسرای بافت تاریخی دهدشت برگزارمی کردند،تا هم مدیرکل بافت کشور وضعیت بغرنج بافت را میدیدند و هم آقای باقری وخیل عظیم همراهانش درماه مبارک رمضان مجبوربه روزه خواری نشوند!( مراسم ساعت۱۱ صبح آغاز گردید و وقتی  امکان برگشتن مهمان هایی که از یاسوج به دهدشت سفر کرده بودند تا قبل از اذان ظهر به یاسوج ممکن نباشدیعنی شرعا روزه باطل است )
 کاظمی جو همچنین به اظهارات و کلی گویی های باقری که مثل همیشه هیچ ارتباطی با موضوع جلسه نداشت و گزارش کار دادن معاون مدیر کل واکنش نشان داد و مطرح کرد:همه ما تاریخ ایران و اسلام را ازحفظیم،نیازی نیست شما از تاریخ برای ما بگویید،حال که قرار است گزارش کار ارائه دهید ،خب بفرمایید عملکرد خودتان و مدیرکل درحوزه حفظ میراث کهن این استان تا کنون چه بوده است؟!
کاظمی جو که در حالی که جلسه را به همراه برخی از مدعوین ترک می کرد،می گفت: آقای عزیزی به اتفاق جناب باقری بردیوارهای کاروانسرای تاریخی دهدشت یادگاری بنویسید!
 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
..همیشه. را باید در کنار کاراش داشته باشه وگرنه نونش اجرش میشه
هنرمند
United States
من تعجب ميكنم اگه به سابقه و عملكرد بعضي افراد حتي مسائل شخصي نيم نگاهي گردد معلوم ميشود كه حتي مديريت يك مدرسه زياد بر زياد هست نمي دانم چرا بعضي فكر ميكنند با نقدهاي غير منصفانه و تيز كه هدف فقط مطرح كردن خود براي رسيدن به خواسته ها و ديده شدن براي گرفتن پست مديركلي هست نمي دانند كساني هم هستند كه ميتوانند عيب و إيرادها ي ان را در جلسه اي عنوان كنند كه تبتر همه رسانه ها شود
البته بعضي افراد عادت دارند كلا درزندگي هم خود منفي باشند و هم به همه انرژي منفي بدهند
ختالعه
Iran, Islamic Republic of
کاظمی خوت هم ارداره ارشاده تعطیل کرده ای.
نتونستی یه بزرگداشت برا نویسندگان کهگیلویه برگزار کنی.
انجمن اهل قلم بعد از جمشید عزیزی تعطیل شد.
کلا اداره ازشاد با دوره خردمند که دفتر دار مدرسه ی ما بود تفاوتی نکرده است.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1