تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۰۹۸۳۶
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد / چرا جنگ بعد از فتح خرمشهر ادامه پیدا کرد؟

۰
تشریح برنامه‌های سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد / چرا جنگ بعد از فتح خرمشهر ادامه پیدا کرد؟
کبنا ؛
جانشین سپاه فتح برنامه‌های سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد و چرایی ادامه جنگ
سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه سوم خرداد روز فتح خرمشهر با تبریک این روز به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و با یادی از 43 شهید گلگون‌کفن استان در عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: در این روز برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود که اولین آن غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای استان با حضور مسؤولان است.
وی با بیان برخی دستاوردهای این عملیات بزرگ و در نهایت فتح خرمشهر از چنگال نیروهای بعثی افزود: امسال به جای برگزاری صبحگاه مشترک در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج و پیش از برگزاری نماز جمعه برنامه حماسه حضور برگزار خواهد شد.
این مسؤول به سایر برنامه‌های مختص سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بخصوص آن دسته که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند و نشست خبری فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و همچنین واگذاری تعدادی از منازل مددجویی که توسط سپاه فتح ساخته شده را خواهیم داشت.
وی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران از جمله این سؤال که چرا بعد از فتح خرمشهر و هنگامی که دشمن در این عملیات شکست خورد پیشنهاد رژیم بعثی مبنی بر پذیرفتن قطعنامه و صلح را نپذیرفتیم این موضوع را از روی دوراندیشی و بصیرت والای امام راحل دانست و گفت: دشمن بعثی به هیچ وجه قابل اعتماد نبود.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دشمن بعثی نپذیرفته بود غرامت جنگ را به عنوان شروع کننده به ایران بپردازد افزود: آن‌ها همیشه به دنبال اغفال بودند تا بار دیگر خوزستان را از ما بگیرند و به همین خاطر امام زیر بار نرفت تا زمانی که در جنگ متجاوز شناخته شوند و غرامت‌ها پرداخت شود.
وی با اشاره به پیروز‌ی‌ها و دستاوردهایی که در این عملیات داشتیم از 19 هزار اسیر عراقی و 18 هزار کشته آن‌ها به عنوان دستاوردی بزرگ یاد کرد که همراه آن هزاران کیلومتر مربع از خاک میهن آزاد شد.
انصاری با تاکید بر این که باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم خاطرنشان کرد که رهبری معظم انقلاب در دوم اردیبهشت سال 95  در دانشگاه امام حسین فرمودند که خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.
تشریح برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در لنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان را تشریح کرد.
تشریح برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در لنده
اسفندیار مختاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر تبلور اراده ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده است.
وی افزود: ایمان به خدا ، اراده، استقامت، صبر و هوشیاری رزمندگان اسلام و تبعیت از امام (ره) بود که خرمشهر را از چنگال رژیم بعثی عراق که به پشتوانه ابرقدرت‌های زمان به میدان جنگ علیه ایران اسلامی آمده بود  آزاد و بار دیگر نیرو و توان دوباره‌ای به نظام و انقلاب بخشید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با بیان اینکه سوم خرداد برگ زرینی در کارنامه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در سوم خرداد و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس یک امر لازم و ضروری بوده و به طرق مختلف باید انجام شود.
مختاری تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان لنده اجرایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: غبار روبی گلزار شهدای،  سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس، همایش پیاده روی از جلو تربیت بدنی تا تپه نورالشهدا،  تجمع بسیجیان در نماز جمعه، سخنرانی یکی از جانبازان دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و افتتاح مسکن مدد جویان کمیته امداد در شهرستان از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خواهد بود.

اجرای برنامه‌های متنوع در سوم خرداد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد برنامه‌های سوم خرداد را تشریح کرد.
اجرای برنامه‌های متنوع در سوم خرداد/افتتاح ۲۰ واحد مسکن مددجویان در بویراحمد
 سرهنگ روح‌الله شاهینی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ‌دشمن درصدد طراحی برنامه جدیدی بود و جنگ هشت ساله را به راه انداخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد بیان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی خرمشهر به تصرف چند کشور درآمد اما با حضور نیروهای مسلح و بسیج خرمشهر از تصرف دشمنان آزاد شد.
وی با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس برای ازادسازی خرمشهر جوانان و رزمندگان زیادی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: قوام و ثبات جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است.
این مسوول به تشریح برنامه‌های سوم خرداد پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، خاطره‌گویی، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت‌المقدس و برنامه‌های علمی و فرهنگی در مساجد از جمله برنامه‌های سوم خرداد این شهرستان است.
شاهینی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های عمرانی بسیج بویراحمد گفت: ۲۰ واحد مسکن مددجویی افتتاح می‌شود، ضمن اینکه ۳۹ مسکن مددجویی در شهرهای لوداب، چین و کاکان در حال احداث است.
وی به شرکت دو هزار دانش‌آموز در طرح ایران‌یار اشاره کرد و افزود: دو هزار دانش‌آموز از چرخه تولید و صنعت استان دیدن کردند تا نسبت به تولید و اقتصاد استان تعصب داشته باشند.
این مسوول در خصوص اقدامات سپاه ناحیه بویراحمد در حوزه اجتماعی گفت: معضلات و آسیب‌‌های اجتماعی در این شهرستان وجود دارد که بسیج، در منطقه مادوان بویراحمد اقداماتی انجام داده است.
شاهینی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1