کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: آقای دیودیده این نشد کار کردن

اقدامات ضربتی «دیودیده» در روزهای پایانی قدرتش؛ تغییرات مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد

2 خرداد 1398 ساعت 12:42

دیودیده در روزهای پایانی مدیریتش در یک اقدام ضربتی دست به تغییرات گسترده‌ای زده است و سالار حسین پور را از معاونت بازرگانی داخلی این سازمان برکنار و کرامت ارجمند را جایگزین «حسین پور» کرده است. «ارجمند» نیروی مأمور آموزش و پرورش است.


هفته‌ها و ماه‌های زیادی است که داریوش دیودیده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد سیبل انتقادات مختلفی در حوزه بازار، بازرگانی، واحدهای تولیدی و صادرات غیرنفتی و ... است، از مردم گرفته تا کارشناسان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از داریوش دیودیده و نحوه عملکردش گلایه و انتقاد دارند. همین چند روز گذشته بود که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی خطاب به دیودیده گفت: «حرف‌ها باید مستند باشد و ما حرف مستند می‌خواهیم، شما کاغذی در دست گرفتید و مطالب و آماری به سرعت قرائت می‌کنید و رد می‌شوید، اصلاً ما از کجا بدانیم که آنچه می‌خوانید همان چیزی است که نوشته است؟   استاندار در ادامه از دیودیده پرسید که شما بر چه اساسی و با کدام مستند این آمارها را اعلام می‌کنید؟ مگر نباید پایه صادرات شما مشخص باشد و بعد با ارائه یک مکانیسم بگویید که می‌خواهید آن را به ۸٫۳ میلیون دلار برسانید. اداره گمرک که تعطیل است و می‌گوید کار من این نیست، پس شما [آقای دیودیده] بر چه معیاری آمار اعلام می‌کنید و بر آن اساس برنامه‌ریزی می‌کنید؟
دیودیده که چاره‌ای نداشت و نتوانست خودش را از دست سئوالات استاندار رها کند، گفت: واقعیت این است که ما آمارمان را از خود ادارات و واحدهای تولیدی می‌گیریم! حالا فرض کنیم واحدهای صادارتی آماری را با کم و زیاد به شما بدهند، شما چشم بسته به عنوان سند توسعه صادارت یک استان اعلام می‌کنید؟ و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آقای دیودیده واقعاً این نشد کار کردن!»
در حالی که دهن به دهن می‌چرخد که داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باید غزل خداحافظی را خیلی زود بخواند و جانشین‌های او هم برای مصاحبه به وزارتخانه رفته‌اند.
دیودیده در روزهای پایانی مدیریتش در یک اقدام ضربتی دست به تغییرات گسترده‌ای زده است و سالار حسین پور را از معاونت بازرگانی داخلی این سازمان برکنار و کرامت ارجمند را جایگزین «حسین پور» کرده است. «ارجمند» نیروی مأمور آموزش و پرورش است.
حسین پور نیز به عنوان سرپرست اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
همچنین دیودیده طی حکمی حمید جهانبین را جایگزین سید مجدالدین ملک حسینی رئیس امور اداری این سازمان کرد و ملک حسینی را به حوزه صنایع فرستاد.
به گزارش کبنا، داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهکگیلویه و بویراحمد نیز حکم «سید آرش موسوی» را لغو و «علی حیدری اصل» را جایگزین او به عنوان رئیس اداره امور اصناف کرد. گفته می‌شود حیدری اصل هیچ تجربه‌ای در امور اصناف ندارد.
سید آرش موسوی نیز به عنوان سرپرست اداره امور بازرگانی خارجی منصوب شد.
 


کد مطلب: 409832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409832/اقدامات-ضربتی-دیودیده-روزهای-پایانی-قدرتش-تغییرات-مدیران-معاونین-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1