تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۹۸۳۲
احمدی: آقای دیودیده این نشد کار کردن

اقدامات ضربتی «دیودیده» در روزهای پایانی قدرتش؛ تغییرات مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد

۲۴
۷
اقدامات ضربتی «دیودیده» در روزهای پایانی قدرتش؛ تغییرات مدیران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛هفته‌ها و ماه‌های زیادی است که داریوش دیودیده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد سیبل انتقادات مختلفی در حوزه بازار، بازرگانی، واحدهای تولیدی و صادرات غیرنفتی و ... است، از مردم گرفته تا کارشناسان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از داریوش دیودیده و نحوه عملکردش گلایه و انتقاد دارند. همین چند روز گذشته بود که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی خطاب به دیودیده گفت: «حرف‌ها باید مستند باشد و ما حرف مستند می‌خواهیم، شما کاغذی در دست گرفتید و مطالب و آماری به سرعت قرائت می‌کنید و رد می‌شوید، اصلاً ما از کجا بدانیم که آنچه می‌خوانید همان چیزی است که نوشته است؟   استاندار در ادامه از دیودیده پرسید که شما بر چه اساسی و با کدام مستند این آمارها را اعلام می‌کنید؟ مگر نباید پایه صادرات شما مشخص باشد و بعد با ارائه یک مکانیسم بگویید که می‌خواهید آن را به ۸٫۳ میلیون دلار برسانید. اداره گمرک که تعطیل است و می‌گوید کار من این نیست، پس شما [آقای دیودیده] بر چه معیاری آمار اعلام می‌کنید و بر آن اساس برنامه‌ریزی می‌کنید؟
دیودیده که چاره‌ای نداشت و نتوانست خودش را از دست سئوالات استاندار رها کند، گفت: واقعیت این است که ما آمارمان را از خود ادارات و واحدهای تولیدی می‌گیریم! حالا فرض کنیم واحدهای صادارتی آماری را با کم و زیاد به شما بدهند، شما چشم بسته به عنوان سند توسعه صادارت یک استان اعلام می‌کنید؟ و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آقای دیودیده واقعاً این نشد کار کردن!»
در حالی که دهن به دهن می‌چرخد که داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باید غزل خداحافظی را خیلی زود بخواند و جانشین‌های او هم برای مصاحبه به وزارتخانه رفته‌اند.
دیودیده در روزهای پایانی مدیریتش در یک اقدام ضربتی دست به تغییرات گسترده‌ای زده است و سالار حسین پور را از معاونت بازرگانی داخلی این سازمان برکنار و کرامت ارجمند را جایگزین «حسین پور» کرده است. «ارجمند» نیروی مأمور آموزش و پرورش است.
حسین پور نیز به عنوان سرپرست اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
همچنین دیودیده طی حکمی حمید جهانبین را جایگزین سید مجدالدین ملک حسینی رئیس امور اداری این سازمان کرد و ملک حسینی را به حوزه صنایع فرستاد.
به گزارش کبنا، داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهکگیلویه و بویراحمد نیز حکم «سید آرش موسوی» را لغو و «علی حیدری اصل» را جایگزین او به عنوان رئیس اداره امور اصناف کرد. گفته می‌شود حیدری اصل هیچ تجربه‌ای در امور اصناف ندارد.
سید آرش موسوی نیز به عنوان سرپرست اداره امور بازرگانی خارجی منصوب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همیشه حق را بگو حتی اگه به ضررت باشد
Romania
آقای ارجمند چند سال تجربه کار در صنعت و معدن را دارد. رئیس بهزیستی لوداب بود . رئیس اداره آموزش صنعت و معدن نیز بود . شما فقط برای مخاطبان بیشتر بیشتر هر دروغی را زود بیان می کنید. کم کم دارید به سمت فیک نیوز می روید.
مدرک تحصیلی
Romania
اول که مدرک تحصیلی که گفتید ربطی به مدیریت ندارد. به حوزه عمرانی استانداری توجه کنید ببینید مدیرانش چه مدرکی دارند. معاون سیاسی پزشک عمومی ، فرماندار بویراحمد ادبیات ، فرماندار کهگیلویه داروساز است و .... حقیقت را بگویید با دیودیده مشکل دارید و دنبال بهانه اید.
رشته تحصیلی
Romania
رشته تحصیلی ارجمند مدیریت است . اگر غیر از این است مدرک ایشان را در صفحه بگذارید. وقتی اطلاع ندارید دروغ پراکنی نکنید
سابقه مدیریت
Romania
ارجمند هم سابقه مدیریت دارد و هم رشته تحصیلی اش مدیریت برنامه ریزی است
ناشناس
Romania
نیروی حاج زارع بهتر از این نمیشه .
بخاطر عدم حمایتش از روشنفکر هم محبوبیتی بین ایل تامرادی نداره !
سالار حسین پور
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه خوانندگان این مطلب.
باید به عرض همه شما عزیزان برسانم که من خودم استعفاء دادم و با مقاومت های آقای مهندس دیو دیده هم مواجه شدم.اما در نهایت چون این موضوع خواست بنده بود ایشان ناچارا با استعفای بنده موافقت نمودند. ضمن اینکه بعدا دلایل استعفای خود را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.
استاد بزرگ ریاضیات
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی میکنم بعد از این عزل دو اتفاق مهم در سطح استان خواهد افتاد:
اول آنکه میانگین سطح سواد ریاضی در استان حداقل دو رتبه ارتقا میابد.
دوم آنکه قیمت .به دلیل افت صادرات به تهران
نزول خواهد کرد.
😂🤣😂🤣😂
کارمند صنعت معدن تجارت
Iran, Islamic Republic of
مگه بهتر از دیودیده در حوزه صنعت داریم. اونهایی که میگن ما می‌خواهیم جایگزین . هایی بیش نیستند
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
لطفا ایشان را.که شهر و بازار را کشیده است
رضا
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند است با نهایت و شدت با ایشان برخورد کنید اقتصاد و بازار را نابود کرده است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
اکر واقعا .آن صحت هایی که در جلسات خصوصی بر علیه استاندار می زنید یک ذره از ان ها را بگو
اولا استاندار دزد نیست بلکه فردی سالم و پاک است خیال نکنی که تهران بر علیه اقای استاندار گزارش رد می کنید هیچ کس نمی داند.
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
این طور که در شرح خبر اومده حسین پور خودش حاضر به خدمت در مسولیتش نبوده
پس باید جایگزین برای ایشان معرفی میشد
بقیه همه جابجا شدند و در سمت های جدید ایفای نقش می‌کنند
هر یک نیز دارای تجارب مدیریتی اعم از معاون و پایینتر در صنعت و معدن هستند
به نظر ایرادی در کار نیست
نمی دانم علت این جوسازی ها چیست؟
تا جایی که همه پرسنل صنعت و معدن می دانند، این افراد با رضایت و اطلاع تغییر و در منصب های جدید قرار گرفته اند
پس ...
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای دیودیده اصالت دار و یکی از بهترین مدیران کل استان است .و تحت هرشرایطی تسلیم این دستورات و تهدیدات و نقشه های بیخود قرار نمی گیرد .هرچند. هماهنگی استاندار که خود در حهاد کشاورزی چالش زا و مادر استخدام های فله ای بوده که مردم در انتظار اجرای .قصد تخریب اقای دیودیده را داشته اند ولی مهند س دیودیده پاکدست و با صداقت و کارامدی خود را روز بروز به نمایش قرار داده و تسلیم گروه گوهرگانی ها قرار نمی گیرد .اب روی دست پاک که هما نا خودت هستی ای مدیر جالش زا ....
Iran, Islamic Republic of
آقای دیو دیده در این هشت سال گذشته چه هنری داشته اید لطفا تمام عملکرد مثبت خویش را بیان بفرمائید
ع۷
United Kingdom
قافله زده دیگه کشیک نداره. دیودیده خودش هیچ تخصصی نداشت حالا چه فایده داره عزل بشه دیودیده ها باید .و مردم استان تاوان سوء مدیریت دیودیده رو دادن
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود، کی به کی یه ، آبروی انسانها انگار که اهمیتی نداره،
امروز آقای .در حالیکه به قولی منتظر خواندن غزل خداحافظی ست غزل و نصب میکند حالا شاید جایگزین وی بگویند: قبول ندارم اونوقت بیا و ببین و متاسفانه این دور تسلسل غزل و نصب ها ادامه پیدا خواهد کرد و اما کار بی کار؟؟؟؟!!!!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ارجمند پسر خواهر ایشان است
Iran, Islamic Republic of
زارعی کارش تمومه
مردم مظلوم استان
Iran, Islamic Republic of
دیودیده از پاکترین و پرکارامدترین نیروهای سازمان صنعت بوده که داشتن مسئولیت های مختلف به عنوان معاون و رئیس سازمان و همچنین رئیس نظام مهندسی ساختمان در 25 سال گذشته موءید دست پاکی و کاردانی ایشان است. ضمنا به خاطر کاردانی و پاکی ایشان ( در صورت عزل ) هزاران نفر جلوی استانداری و دفتر آیت الله ملک حسینی به نشانه حمایت اجماع خواهیم کرد و ده ها اتوبوس از افراد تاثیرگذار و صاحب نظر و ... جهت رساندن فریاد مردم روانه تهران خواهند شد. خداوند به هر کسی که به این مردم خدمت می کند توفیق روز افزون دهد و هرچه صلاح تو باشد پیش آید. ضمنا دیودیده تحصیلکرده دبیرستان نمونه عشایری شیراز و دانشکده برق شیراز بوده که اولین دفتر آموزش رایانه را به استان آورد و صدها جوان را تحت تعلیم (شرکت کامپیوتری بهینه) قرار داده است که امروز در تامین معیشت خود و خانواده هایشان بخاطر آشنایی با علم فناوری و اطلاعات تاثیرگذار می باشند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا بیوگرافی افرادی را که منصوب شده بنویسید تا مشخص شود این آقا سالها در این سازمان چکار کردن حالا هم برای آخرین روزهاش کی ها را نصب کرده
خ ف
Iran, Islamic Republic of
نی نی .خخخ.اخ و بختت
کوگعلی
Iran, Islamic Republic of
خدایا د بسه .چه وجون ای استان ایخو؟؟
تخصصش چنه به . وازمیدون به در کردن بقیه با ظاهری آرام. در درون؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه بستگانش را بکار گرفت حالا هم آقای ا.(تا جائیکه میدانم یه خواهر زاده به اسم . داشت که لیسانس علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی درسی بود و گارمند آموزش و پرورش بود ) که اگه این انتصاب همون باشه بایستی هم به آقای استاندار بخاطر دفاع از حقوق مدیران در جذب بستگانشون چون تا حالا با هیچ مدیری برخورد نکرده و هم به شجاعت . تبریک گفت فقط همین یه مدیرو چک کنید ببینید چند تا از . را بکار گرفته بعد بگید قانون رعایت میشه یا نه اینها چقد سهم در انقلاب و نظام دارن که این همه استفاده کردندو خانواده های ایثارگران بیکار میگردنند انتظار داریم حاج آقا مزارعی ورود کنند و گرنه از بقیه امیدی نیست
Iran, Islamic Republic of
بعضی از کارمندهای صنعت و معدن . به جان صنعت استان
همین آقای ...خودش اومده شرکت زده
کارخونه آب معدنی شهرداری سی سخت رو ورشکسته اعلام کردن بعد ایشون اومد با خانمش خودشون یه قسمتش رو خریدن ۷۰ میلیون یه قسمتش رو هم اجاره گرفتن ماهی ۲ میلیون و دارن تریلی تریلی آب از کارخونه این شهرداری ورشکسته میفروشن و حالشو میبرن
کارمند دولت شرکت بزنه و اداری خودشو .کنه یم تخلف آشکاره
همین دیودیده هم تا گام آخر ازشون دفاع کرد و میکند تا این..همچنان صنعت استان .
خدایا داد ما بستان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1