تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۹۸۱۷
ئیس بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره شهدای هنرمند برگزار می‌شود

۰
یادواره شهدای هنرمند برگزار می‌شود
کبنا ؛سرگرد اصالت رئیس بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد عوامل فرهنگی و معنوی را دلیل اصلی تغییر توازن به نفع ایران در دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان سپاه اسلام با الهام گرفتن از باورهای ژرف دینی و اقتدا به سیره سالار شهیدان و پیروی کامل از ولی فقیه دشمن را که متکی به ابرقدرت ها و حکومت های مرتجع منطقه بود، شکست دادند.
وی سلاح تبلیغات اسلامی را  برپایه هنر و ادبیات حماسی از ویژگی های دفاع مقدس ذکر کرد و اذعان داشت: با ظهور انقلاب اسلامی، ارزش های دینی در عرصه هنر متجلی شد، و هنر انقلابی و اسلامی به جهان معرفی شد.
وی هنر را اعتلای روح خلقت بیان کرد و ابراز داشت: شهدای هنرمند زیباترین جلوه های زندگی را در فرهنگ ایثارگری خلق کرده اند.
اصالت در ادامه گفت: سازمان بسیج هنرمندان سپیاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی ضامن آهو در عید فطر امسال یادواره شهدای هنرمند استان را به شکل باشکوه و با دعوت از خانواده شهدای هنرمند، هنرمندان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و عموم مردم استان در یکی از تفرجگاه های خوش آب هوای شهرستان بویراحمد و یا شهرستان دنا برگزار خواهد نمود.
وی افزود: تاکنون 14شهید هنرمند در استان شناسای شده اند که از این تعداد آثار 11شهید هنرمند جمع آوی و درآرشیو سازمان بسیج هنرمندان نگهداری می شود.
وی اسامی شهدای هنرمند را به این شرح عنوان کرد: شهید سید قاسم مهریان، شهید پیرایش، شهید جهان نژاد، شهید احمد رضوی،شهید تقوی، شهید دهرابپور، شهید ولی پور، شهید فروزان، شهید باقر روحی، شهید مندنی زاده، شهید سجده ای، شهید اسماعیلی، شهید جلیل پور، شهید فولادی وندا و شهید افرازی.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1