کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

کم‌کاری در زمینه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی پذیرفتنی نیست

1 خرداد 1398 ساعت 9:18

هیچ گونه کم کاری در زمینه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی صفر تا نزدیک به 100 درصد توسط مسئولان و متولیان امر پذیرفتنی نیست.


نماینده مردم شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی شد و گفت: اماکن ورزشی باید به هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی واگذار شود.
 عدل هاشمی‌پور در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در زمینه اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی و واگذاری اماکن ورزشی به هیئت‌ها و باشگاه‌ها آماده همکاری با مجموعه وزارت ورزش و جوانان است.
وی تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام را ضروری دانست و افزود: هیچ گونه کم کاری در زمینه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی صفر تا نزدیک به 100 درصد توسط مسئولان و متولیان امر پذیرفتنی نیست.
هاشمی‌پور ابراز کرد: ضروری است مسئولان استانی بویژه مجموعه ورزش و جوانان برای توسعه ورزش بانوان تدابیر لازم را اندیشیده و نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم برای این ورزش اقدام کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال‌های اخیر ورزشکاران هم استانی در رشته‌های مختلف صاحب مدال‌های پر افتخاری شدند که باید برنامه ریزی برای افزایش قهرمانان ورزشی صورت گیرد.
هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف ورزشی از جمله 22 چمن مصنوعی و سالن‌های چند منظوره در مناطق مختلف حوزه انتخابیه‌ام اجرایی شده که برخی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی نیز در آینده‌ای نه چندان دور افتتاح می‌شوند.


کد مطلب: 409812

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409812/کم-کاری-زمینه-تعیین-تکلیف-پروژه-های-نیمه-تمام-ورزشی-پذیرفتنی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1