کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

پاشنه آشیل تاجگردون؛ تیم تبلیغاتی دفتر ایشان

علی‌حسن رضایی

1 خرداد 1398 ساعت 1:38

بعضاً آنها را در پتروشیمی گچساران و یا دفتر پتروشیمی گچساران در تهران مشغول به کار کرده است و حتی امتیازات دیگری مثل به کار گیری برادران این افراد در پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی استان و همینطور اخذ امتیاز موسسه گاج شعبه گچساران و.... به صورت ایشان چنگ بزنند و وجه ایشان را در افکار عمومی خراب کنند، نکته‌ای در این متن نهفته است که افکار عمومی را به فکر فرو برده است.


متن ارسالی: بعد از مصاحبه خبرنگار سایت خبری - تحلیلی کبنانیوز [کلیک کنید] با رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد وی از تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در حالی که افکار عمومی منتظر پاسخ روشن و شفاف این عزیزان پیرامون انتصاب مدیران، استخدامی‌های فله‌ای در گچساران و باشت، قومی و قبیله‌ای کردن فضای استان و... بودند، متاسفانه بار دیگر شاهد بروز بی اخلاقی‌های رسانه‌ای بودیم و متن سراسر توهین و تهمت بر علیه ایمان محمدپور توسط تیم تبلیغاتی و نزدیکان نماینده در فضای مجازی در حال انتشار است.
فارغ از این که نویسندگان و انتشار دهندگان متن که اتفاقاً همگی در تیم تبلیغاتی آقای نماینده حضور دارند و یا از نزدیکان وی هستند، به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربه زدن به شخصیت و وجه نماینده هستند و به شدت رفتار و گفتار این افراد در فضای مجازی و حقیقی، سبب ریزش آرا زیادی از سبد رأی آقای نماینده شده است و به نظر می‌رسد نماینده مجلس باید هر چه سریعتر نسبت به نزدیکان و تیم تبلیغاتی خویش تجدید نظر کرده و عنان کار را از دست کسانی که شاید عمداً به تیم ایشان نفوذ کرده و در حال خدمت به اردوگاه رقیب که اردوگاه واقعی آنها قبل از سال ۹۲ است، هستند، بگیرد و اجازه ندهد به بهانه جبران خدمتی که ایشان به این افراد کرده است و بعضاً آنها را در پتروشیمی گچساران و یا دفتر پتروشیمی گچساران در تهران مشغول به کار کرده است و حتی امتیازات دیگری مثل به کار گیری برادران این افراد در پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی استان و همینطور اخذ امتیاز موسسه گاج شعبه گچساران و.... به صورت ایشان چنگ بزنند و وجه ایشان را در افکار عمومی خراب کنند، نکته‌ای در این متن نهفته است که افکار عمومی را به فکر فرو برده است.
آن جا که نویسندگان متن مذکور به این موضوع اشاره کرده‌اند که از انتصاب ایمان محمدپور در یکی از وزارت خانه‌ها جلوگیری به عمل آمده است که جای تأمل و تفکر بسیار دارد!
حال با توجه به حرف و حدیث‌هایی که قبلاً در مورد تاجگردون مبنی بر این که اجازه رشد و پیشرفت به فرزندان گچساران و باشت مخصوصاً ایل باوی نمی‌دهد و در آخرین مورد هم رسانه‌ها به این موضوع که تاجگردون از انتصاب محسن دلاویز به عنوان معاون وزیر نفت جلوگیری کرده است پرداخته بودند، به نظر می‌رسد که این بار دم خروس توسط نزدیکان آقای نماینده بیرون آمده و تشت ایشان از بام افتاده است و الان افکار عمومی منتظر واکنش آقای تاجگردون به این موضوع است که آیا او با رشد فرزندان باوی در سطح ملی مخالف است؟
-----------------------------
علی‌حسن رضایی


کد مطلب: 409804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409804/پاشنه-آشیل-تاجگردون-تیم-تبلیغاتی-دفتر-ایشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1