تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۴۰۹۸۰۴
یادداشت سیاسی |

پاشنه آشیل تاجگردون؛ تیم تبلیغاتی دفتر ایشان

علی‌حسن رضایی
۱۴
۳
پاشنه آشیل تاجگردون؛ تیم تبلیغاتی دفتر ایشان
کبنا ؛متن ارسالی: بعد از مصاحبه خبرنگار سایت خبری - تحلیلی کبنا نیوز [کلیک کنید] با رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد وی از تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در حالی که افکار عمومی منتظر پاسخ روشن و شفاف این عزیزان پیرامون انتصاب مدیران، استخدامی‌های فله‌ای در گچساران و باشت، قومی و قبیله‌ای کردن فضای استان و... بودند، متاسفانه بار دیگر شاهد بروز بی اخلاقی‌های رسانه‌ای بودیم و متن سراسر توهین و تهمت بر علیه ایمان محمدپور توسط تیم تبلیغاتی و نزدیکان نماینده در فضای مجازی در حال انتشار است.
فارغ از این که نویسندگان و انتشار دهندگان متن که اتفاقاً همگی در تیم تبلیغاتی آقای نماینده حضور دارند و یا از نزدیکان وی هستند، به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربه زدن به شخصیت و وجه نماینده هستند و به شدت رفتار و گفتار این افراد در فضای مجازی و حقیقی، سبب ریزش آرا زیادی از سبد رأی آقای نماینده شده است و به نظر می‌رسد نماینده مجلس باید هر چه سریعتر نسبت به نزدیکان و تیم تبلیغاتی خویش تجدید نظر کرده و عنان کار را از دست کسانی که شاید عمداً به تیم ایشان نفوذ کرده و در حال خدمت به اردوگاه رقیب که اردوگاه واقعی آنها قبل از سال ۹۲ است، هستند، بگیرد و اجازه ندهد به بهانه جبران خدمتی که ایشان به این افراد کرده است و بعضاً آنها را در پتروشیمی گچساران و یا دفتر پتروشیمی گچساران در تهران مشغول به کار کرده است و حتی امتیازات دیگری مثل به کار گیری برادران این افراد در پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی استان و همینطور اخذ امتیاز موسسه گاج شعبه گچساران و.... به صورت ایشان چنگ بزنند و وجه ایشان را در افکار عمومی خراب کنند، نکته‌ای در این متن نهفته است که افکار عمومی را به فکر فرو برده است.
آن جا که نویسندگان متن مذکور به این موضوع اشاره کرده‌اند که از انتصاب ایمان محمدپور در یکی از وزارت خانه‌ها جلوگیری به عمل آمده است که جای تأمل و تفکر بسیار دارد!
حال با توجه به حرف و حدیث‌هایی که قبلاً در مورد تاجگردون مبنی بر این که اجازه رشد و پیشرفت به فرزندان گچساران و باشت مخصوصاً ایل باوی نمی‌دهد و در آخرین مورد هم رسانه‌ها به این موضوع که تاجگردون از انتصاب محسن دلاویز به عنوان معاون وزیر نفت جلوگیری کرده است پرداخته بودند، به نظر می‌رسد که این بار دم خروس توسط نزدیکان آقای نماینده بیرون آمده و تشت ایشان از بام افتاده است و الان افکار عمومی منتظر واکنش آقای تاجگردون به این موضوع است که آیا او با رشد فرزندان باوی در سطح ملی مخالف است؟
-----------------------------
علی‌حسن رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر علی
United States
خدایا شکرت
با زبون خودشون گفتن حرفی رو که توی دل تمامی بزرگان و نخبگان گچساران و باشت بود
احسنت ب ایمان عزیز که با یک مصاحبه و چند کلمه حرف این چنین چهره واقعی استخدام شده در دفتر .تهران رو برای همه بخصوص اصلاح طلبان رو کرد
ببینیم باز روی حرف زدن از ارمان های اصلاح طلبی رو دارن از این ب بعد!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مورد تایید می باشد .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
انصافا این 2 نفر باعث تخریب تاجگردون می باشند محمدی و کرمی
جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون مواظب باش که این آقایان به اسم شما دست به هرکاری می زنند
باشت
Iran, Islamic Republic of
میلاد کرمی دفاع نمیکنه از تاجگردون بلکه آن را تخریب میکنه
تنها کاری که بلد نیست خبرنگاری و . نیروهای طرفدار تاجگردون
دفتر
Iran, Islamic Republic of
این افرادی که به اشاره گفتین اصلا هیچگونه ارتباطی با تاجگردون ندارند جهت اطلاع مردم
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
عزیز برادر این آقایانی که به اشاره گفتی آقای میلاد کرمی و اردشیر محمدی اینها هیچ گونه ارتباطی نه با دفتر و نه با آقای دکتر تاجگردون ندارند
و آقای. اصلا شمع خبرنگاری ندارد که تیم رسانه ای باشد و همه می دانند در گروها .مطلبی ندارد
پس هرکس را به تاجگردون وصل نمایید
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
بارک الله به این مطلب دست مریزاد
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
با رشد و پیشرفت هر همشهری و حتی هم استانی که سرش به تنش بیارزد مخالف است، نه فقط با باوی. بخدا این برای اهل فکر روشن است ولی افسوس که توانسته عامه مردم را بفریبد و عده ای هم شده اند تا واقعیتها را مردم متوجه نشوند. دیگه خیئیلی هم دیر شد و ضربه های جبران ناپذیری به نخبه های شهر زد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
گچساران خیلی احساساتی و ساده هستن و با چندتا . الان همه انتقاد دارن ولی روز رای گیری باز به آقای تاجگردون رای میدن!
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
جمع کنیدبساط طایفه گرایی روآخه چه کسی درتهران یاهمین استانهای همسایه مثل اصفهان وفارس وخوزستان اسم باوی روشنیده؟اصلادرخوزستان این حرفوبزنی فکرمیکنن درموردشهرملاثانی صحبت میکنید.لااقل اسم ایلات وطوایف سرشناس مثل بویراحمدوبهمیی رابیاوریدولی آخه باوی روکی میشناسه؟
علی باشتی
Iran, Islamic Republic of
کاش تاجگردون نباشد !!

این روزها فضای مجازی استان و گچساران و باشت مملو از نوشته ها و مطالبی است که به لحاظ ساختار علمی نه تنها مقاله نیستند بلکه بنوعی تلاش برای مطرح کردن خود و یک جریان خاص از درون جبهه اصولگرایی است برای فتح کسی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت .... یعنی رقابت اصولگراها برای از صحنه بدر کردن همدیگر اون هم با رمز تخریب تاجگردون...
مطالبی که عمدتا تخریب و یا نقد نماینده کنونی گچساران و باشت در محلس شورای اسلامی است.

نوک پیکان فقط بسوی تاجگردون است
چپ و راست
و بخصوص مدعیان انتخابات مجلس در جبهه اصولگرایی
در این خصوص
ذکر چند نکته خالی از لطف نیست :
۱- برای اثبات خود دیگری را نفی نکنید
فرض کنیم اصلا تاجگردون نباشد و کاندیدا نیست
این دوستان
یعنی سید قدرت الله حسینی بحرینی ، علیمراد جعفری ، اردلان زینل زاده ، اون یکی سید قدرت .... برای نماینده شدن چه برنامه طرح و پروژه ای دارند ؟
اصلا خودشان برنامه ها شون را اعلام کنند که تو این شرایط وخیم اقتصادی و تحریم های ظالمانه چه می خواهند بکنند و چه دارند عرضه کنند؟
۲- آیا تند تر حمله کردن به تاجگردون (که یک بار برای همیشه ثابت کرد که گچساران هم نماینده دارد و حق و حقوقی دارد و باید مرکز قدرت باشد ...)
تنها برنامه و طرح اقتصادی اجتماعی و فرهنگی این عزیزان است
یا چیزی غیر از نفی تاجگردون، برای اثبات خود دارند؟

۳ - آیا همه آنها که در دوره تاجگردون مشغول بکار شدند به اندازه نیروهاییکه در دوره سید قدرت ،زراعت کیش ، پاکدل ،فاطمی نفت، اکبر علیزاده و بدون هیچ آزمونی فقط در یک اداره شرکت نفت و گاز ، بکار گرفته شدند ،هستند؟؟
آیا مدیران و فرزندان گچساران و باشت که در دوره تاجگردون در سطح شهرستان ،استان و استانهای دیگر و تهران تجربه مدیریتی کسب می کنند به اندازه تمام دوره های نمایندگی نمایندگان ۳۵ سال اول انقلاب در حوزه گچساران و باشت نیست ؟؟
۴- کاش تاجگردون نباشد تا این جماعت مدعی برنامه های شان که چیزی جز بازگشت به ۱۰ سال گذشته گچساران نخواهد بود - اجرا شود تا آنموقع فرمانداری گچساران بشود یک بخشداری زیر نظر فرمانداری مرکز استان و باشت هم بشود یک دهیاری زیر نظر بخشداری مرکز استان
تا ...

علی باشتی زاده
Iran, Islamic Republic of
یکی دبگه خودشو خطش و ریاست جمهوریش وخیمش کردن بعدد کاندیدای دور بعد از الان رفعش کنن؟!! کاری که با جوانان گچساران کرد هیییییچ کس از بعد انقلاب تا حالا نتونسته بکنه ، حق هممونو. که اینقد تبعیض و پارتابازی و فامیل بازی دیدن و زورشون نرسید دیوونه شدن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا باوی را همه می شناسند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1