تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۹۸۰۳
اولین توصیه‌های «نظری» و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران و بخشداران در خصوص انتخابات؛

فرمانداران و بخشداران از هر اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنند / تمام تلاش‌تان برگزاری انتخابات سالم و منصفانه باشد / فضای فکری جامعه نیازمند نقد است

۱۰
۰
فرمانداران و بخشداران از هر اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنند / تمام تلاش‌تان برگزاری انتخابات سالم و منصفانه باشد /  فضای فکری جامعه نیازمند نقد است
کبنا ؛سال 98، سال برگزاری بزرگترین مارتن سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال را آنگونه که محرز شده است، ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد را محمد کاظم نظری ریاست می‌کند. او 30 اردیبهشت ماه 98 فرمانداران و بخشداران را به مرکز استان دعوت کرد و با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه‌ای برگزار کرد و اولین توصیه‌های خود را خطاب به آنها بیان کرد. نظری از بخشداران و فرمانداران خواست از هر اقدام جانبدارانه پرهیز کنند و احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر افزایش مشارکت تاکید کرد و خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: تمام تلاش خود برای برگزاری انتخابات سالم و منصفانه را به کار بگیرید.
 محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد که (30 اردیبهشت) در ساختمان دولت به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداران از سیاست‌های دولت و نظام دفاع کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران از هر اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها یکی از ملاک‌های ما در ارزیابی مدیران است، بیان کرد: تمامی فرمانداران قبل از هرگونه مأموریت خارج از استان سفرهای خود را با حوزه سیاسی هماهنگ کنند.
وی گفت: انتظار می‌رود بخشداران و فرمانداران به صورت مرتب وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان خود را رصد و گزارش‌های لازم را به حوزه سیاسی ارائه دهند.
نظری تاکید کرد: بدون شک در صورت انعکاس این ایرادات تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار می‌گیریم.
وی خواستار تدوین برنامه اصولی از سوی فرمانداران برای مدیریت بهتر انتخابات شد و گفت: هیئت‌های اجرایی از حالا پیگیر امور باشند.
نظری با بیان اینکه سامانه پایش مبنای ارزیابی فرمانداران و بخشداران است، عنوان کرد: انتظار می‌رود تعامل خوبی با احزاب برقرار کنید و اخبار حوزه کاری خود را به صورت مستمر به حوزه سیاسی ارائه دهید.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ابتدا دستش را روی بازار گذاشت و گفت: فرمانداران به صورت دقیق تنظیم بازار را رصد کنند.
احمدی عنوان کرد: ترویج مهاجرت معکوس موجب توسعه پایدار در استان می‌شود و می‌طلبد مسئولان برای عملیاتی شدن این مهم بیش از پیش تلاش کنند.
وی در واکنش به مطرح کردن یکی از مشکلات حوزه عشایری شهرستان چرام و در تماس تلفنی با مدیرکل امور عشایر، بیان کرد: کارشناس امور عشایر، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز در شهرستان‌هایی که فاقد نمایندگی هستند به صورت مداوم حضور فعال داشته باشند.
احمدی با تاکید بر اینکه باید مشکلات تمامی مناطق استان در دستور کار مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: در این شرایط به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای رفع مشکلات فضای فیزیکی، کمبود نیرو و تجهیزات فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.
وی ابراز کرد: بخشی از کمبود نیروی انسانی به دلیل مشغول بودن نیروها در واحدهای دیگری است و خواستار بازگشت نیروها به پست سازمانی خود هستیم.
احمدی گفت: یک فرماندار توانمند در عین اقتدار باید تعامل سازنده را با سایر مدیران برقرار کند و در هر حالی پیگیر مطالبات حوزه کاری خود باشد.
استاندار با اشاره به اینکه دستگاه‌های ناظر و حوزه ارشاد آنطور که باید و شاید نظارت کافی بر فعالیت رسانه‌ای و فضای مجازی ندارند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها پاسخگویی به مطالبات مردمی است و باید هوشیار باشند و به صورت مستمر عملکرد حوزه کاری خود را پوشش دهند.
احمدی با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم، تاکید کرد: فضای فکری جامعه نیازمند نقد است.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?304757/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مشکلات را از مبدأ مدیریت کرد و پاسخگو بود.
احمدی ضمن تشکر از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی برای عملکرد مطلوب در مدیریت سیل اخیر، اظهار داشت: برای مدیریت بحران‌ها و توسعه استان باید در سال ۹۸ به مراتب با تلاش بیشتر و بهتری نسبت به سال گذشته ظاهر شد.
وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا برای تضعیف تاب آوری در کشور، ابراز کرد: باید تلاش کنیم که میزان مقاومت در بین مردم را افزایش دهیم و این مهم تنها با خدمت رسانی دلسوزانه محقق می‌شود.
احمدی تاکید کرد: حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر در دستور کار قرار گیرد و این فرهنگ مسئولیت پذیری باید به تمامی سطوح منتقل شود.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مسئله انتخابات، اظهار داشت: تأمین سلامت انتخابات در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به تلاش‌ها آمریکا برای اختلال در برگزاری انتخابات و ضربه زدن به نظام، بیان کرد: بحث امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه است و مدیران باید پای کار باشند و هرکسی که به دنبال هنجارشکنی باشد به صورت جدی برخورد شود.
احمدی با تاکید بر اینکه وزارت کشور هسته اصلی در بحث مقاومت و تاب آوری است، ابراز کرد: فرمانداران و بخشداران مسائل امنیتی را از طریق شورای تأمین دنبال کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران اجرایی از خدمات دولت دفاع کنند.
احمدی با اشاره به اینکه دولت امسال ۱۴ میلیارد دلار ارز برای تأمین کالای اساسی تخصیص داده است، عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران غیرجانبدارانه، امانتدارانه و توسعه مدارانه انتخابات را مدیریت کنید، تصریح کرد: ما موظف به رعایت امانت در آرای مردم هستیم، و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واعظان چون دعوی محراب و منبر میکنند /چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
خودتون حواستون باشه .بخشدارا پیشکش
Iran, Islamic Republic of
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
سلامت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا برنامه برای درآوردن انتخابات مثل دوره قبل بود، همه خوب میدونن خودتون هم خوب میدونید
Iran, Islamic Republic of
انتخابات قبلی که . هرکاری خواستند کردند
هشدار
Iran, Islamic Republic of
با این ترکیب مانند دو.ره قبل انتخابات مهندسی میشود وحق رقبا ضایع میشود.رای دادن بی معنا میشود
Iran, Islamic Republic of
را در انتخابات گذشته
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
واعظان چون دعوی محراب و منبر میکنند /چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
قطع و یقین. پشت پرده به بخشداران و فرمانداران خواهند فرمود!!! که کار خودتون را بکنید حتماً تجربیات خودش را هم در اختیار آنها خواهد گذاشت.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
باید این. بهترین طنز سال انتخاب بشه.
ثانیا.، این انتخابات. که هدایتخواه جلوی مردم رو گرفت.
Iran, Islamic Republic of
خشه بگریت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری شما چرا اینطور صحبت میکنید. چرا طیف حاکم فعلی یک ماه در کمای سیاسی بودنند. این را بدانید مردم در انتخابات این دوره مثل دوره قبل در . نخواهند کرد. مواظب باشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1