کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار بر پرهیز از برنامه‌های فرسایشی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد

خوابگاه‌های خودگران دانشجویی و دکه‌های بدون مجوز زیر ذربین دستگاه‌های نظارتی

31 ارديبهشت 1398 ساعت 1:46

معاون سیاسی به موضوع توجه به خوابگاه‌های خودگران بدون مجوز دانشجویی در استان اشاره و تاکید کرد: امسال این خوابگاه‌ها بیشتر مورد توجه و نظارت قرار می‌گیرند.


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نیاز مرکز بستر درمانی معتادین در استان اشاره کرد و گفت: مرکز بستر درمانی ویژه معتادین در استان تکمیل شده است و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
سیدمحمدکاظم نظری روز (30 اردیبهشت 98) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار  کرد: همه مصوبات جلسات این شورا به خوبی اجرا شده‌اند و تلاش بر این است که امسال مصوباتی از دل این شورا اتخاذ شود که اثربخشی بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه، کمیته مقابله با مواد مخدر استان با فعالیت خوب خود در میان استان‌های کشور رتبه اول را کسب کرده است، تاکید کرد: دیگر کمیته‌های این شورا با اقدامات و برنامه‌های موثرتری تلاش کنند تا چنین رتبه‌ای را کسب کنید.
نظری به برنامه‌های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه با پرهیز از برنامه‌های فرسایشی و تکراری، برنامه‌ها و همایش‌ها باید به لحاظ کمی و کیفی مورد توجه و مفید واقع شوند.
 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه، برای برنامه‌ریزی در حوزه اعتیاد باید آمار و اطلاعات دقیق از معتادین داشت، افزود: غافل نشویم از اینکه در استان آمار و اطلاعات در خصوص اعتیاد در سنین مختلف و یا جامعه دانش‌آموزی نسبتا کم است بلکه در هر شرایط باید برنامه‌های آگاه سازی و پیشگیرانه داشت.
نظری به موضوع توجه به خوابگاه‌های خودگران بدون مجوز دانشجویی در استان اشاره و تاکید کرد: امسال این خوابگاه‌ها بیشتر مورد توجه و نظارت قرار می‌گیرند.
وی به نیاز مرکز بستر درمانی معتادین در استان اشاره کرد و گفت: مرکز بستر درمانی ویژه معتادین در استان تکمیل شده است و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
معاون سیاسی و امنیتی در خصوص دکه‌های بدون مجوز که در سطح شهرها هستند هم گفت: این دکه‌ها باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و نظارت و کنترل لازم بر آنها در خصوص مواد مخدر و دیگر تخلفات صورت گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم گفت: در ۲ ماهه سال جاری حدود ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال برابری می‌کند.
سردار مهدی انصاری افزود: در این راستان ۲۲۰ نفر دستگیر، ۶۶ دستگاه خودرو متوقف و پنج باند منهدم شدند.


کد مطلب: 409783

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409783/خوابگاه-های-خودگران-دانشجویی-دکه-های-بدون-مجوز-زیر-ذربین-دستگاه-های-نظارتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1