کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مصدومیت 1 نفر بر اثر صاعقه در کوه دشتک اطراف دمچنار

30 ارديبهشت 1398 ساعت 10:56

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مصدوم صاعقه‌زدگی را بعد از پیدا کردن به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال و به علت صاعقه زدگی حدود ۲۰ راس از دام این چوپان از بین رفت.


رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد به علت صاعقه زدگی یک نفر مصدوم ۴ نفر دیگر دچار ترس و استرس و ۲۰ راس دام تلف شدند که فرد مصدوم با اورژانس هوایی یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد
 جلال پوران‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس مبنی بر صاعقه‌زدگی فردی در کوه‌های دشتک در اطراف دمچنار بلافاصله اورژانس دم‌چنار و مارگون به منطقه اعزام شدند.
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت کوهستانی بودن جاده و منطقه  ادامه مسیر توسط هر دو آمبولانس میسر نبود.
وی با بیان اینکه تکنسین‌های منطقه مارگون و دمچنار ( پورسعیدی, بهروزیان، و صولتی و پارسیان   جهت  پیدا کردن صاعقه زدگی جستجو کردند  ولی او را پیدا نکردند ادامه داد:  با اعلام درخواست  کمک به بالگرد اورژانس  بلافاصله بالگرد به محل اعزام شد.
این مسؤول تصریح کرد: مصدوم صاعقه‌زدگی را بعد از پیدا کردن به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج  انتقال و به علت صاعقه زدگی حدود ۲۰ راس از دام  این چوپان از بین رفت.
رئیس اورژانس تصریح کرد:  تعداد ۵ نفر از افرادی که در آنجا حضور داشتند دچار احساس ضعف و بیحالی و استرس و ترس شده بودند که توسط اورژانس مارگون  و دمچنارو بعد از ارائه خدمات پزشکی درمان سرپایی شدند.


کد مطلب: 409765

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409765/مصدومیت-1-نفر-اثر-صاعقه-کوه-دشتک-اطراف-دمچنار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1