تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۹۷۵۴
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد:

پرداخت 212 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گچساران

۰
پرداخت 212 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گچساران
کبنا ؛روز (29 اردیبهشت ماه 98) نشست تدوین نقشه راه اشتغال و توسعه و کسب و کار در گچساران با حضور فرماندار و برخی از مدیران کل و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست ارسلان حسن‌پور با بیان اینکه همزمان با تدوین برنامه چهارساله نماینده در ایجاد اشتغالزایی در شهرستان گچساران اظهار کرد: از سال 95 تاکنون 1020فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 212 میلیارد ریال در سرفصل‌های مختلف از جمله اشتغال روستایی، عشایر و فراگیر در این شهرستان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه این تسهیلات با کارمزد 4 الی 6 درصد به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: از این میزان 110 فقره به مبلغ 72 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در گچساران پرداخت شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این میزان در سال گذشته تعداد 181 فقره به مبلغ   66میلیارد ریال   تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد، عنوان کرد: در سالجاری تعداد 10 فقره به مبلغ 19 میلیارد ریال  از سوی صندوق کارآفرینی این شهرستان تسهیلات پرداخت شد.
 حسن پور تصریح کرد: این تسهیلات  در  زمینه کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولید صنعتی از جمله کاشت گیاه آلوار، کشت گیاهان دارویی، ایجاد تولیدی لبنیات و ایجاد تولیدی ماشین صنعتی و قالی‌شویی پرداخت می‌شود.
وی ابراز کرد: عمده طرح‌های شاخص شهرستان حمایت از کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی امامزاده جعفر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، حمایت از بازیافت خط تولیدی خودروهای فرسوده به مبلغ 19 میلیارد ریال که این طرح تصویب  و در حال پرداخت تسهیلات هستیم.
 حسن پور با اشاره به دیگر طرح‌ها گفت: ایجاد کارگاه تولید ماشین‌های قالی‌شویی در ناحیه صنعتی امامزاده جعفر با اعتباری به میزان چهار میلیارد و 800 میلیارد ریال با اشتغالزایی 6 نفر در دست اقدام است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ایجاد  10مزرعه گیاهان دارویی به مبلغ 8 میلیارد و 440 میلیون ریال در جهت پرورش گیاه آلوار پرداخت شد.
وی افزود: سال گذشته تعداد 81 فقره تسهیلات به بخش صنایع دستی این شهرستان به هنرجویان  پرداخت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1