کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف محموله قاچاق کالا در گچساران

29 ارديبهشت 1398 ساعت 21:51

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران محموله ای قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 609میلیون و 100 هزار ريال كشف کردند.


به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار مهدی انصاری اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران با هماهنگی قضائی در محور دژسلیمان به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.
وي افزود: حین انجام ایست و بازرسی چندین خودرو حامل کالای قاچاق به محض مشاهده مأموران تغییر مسیر داده و پس از طی مسافتی کالاهای قاچاق را در حاشیه و تپه های اطراف جاده تخلیه و متواری شدند.  
 این مقام ارشد انتظامی استان کالاهای کشف شده را شامل، ۷۳ طاقه پارچه، ۷۵ کیلو گرم گردو،۹۰ قوطی نوشابه نیرو زا و ۶۰۰۰ باطری نیمه قلمی دانست و خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را 5 میلیارد و 609 میلیون و100 هزار ریال اعلام کرده اند .
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 409749

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409749/کشف-محموله-قاچاق-کالا-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1