کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

عدم مدیریت در برگزاری مسابقات «جام رمضان» یاسوج جان ورزشکاری را گرفت/ اعتراض تند بخشی از جامعه ورزشی استان / چه کسی باید پاسخگو باشد؟

28 ارديبهشت 1398 ساعت 16:32

در پی مرگ کارشناس سازمان آبفای شهری در حین بازی در مسابقات فوتسال جام رمضان، خانواده مرحوم «فروزنده» نسبت به عدم رعایت تمهیدات لازم پزشکی معترض شدند و گفتند که بعد از پایان مراسمات مربوط به ختم پیگیر کوتاهی و اتفاقات مربوط به مرگ برادرشان در این مسابقات خواهند بود.


در پی مرگ کارشناس شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو تیم فوتسال این سازمان در حین بازی در مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج خانواده این مرحوم نسبت به نحوه برگزاری این مسابقات و عدم رعایت تمهیدات لازم پزشکی معترض و ضمن انتقاد به متولیان این جام اعلام کردند بعد از پایان مراسمات مربوط به ختم پیگیر کوتاهی و اتفاقات مربوط به مرگ برادرشان در این مسابقات خواهند بود.
گفته می‌شود برای برگزاری این مسابقات و برای ورودی از هر تیم مبلغ 700 هزار تومان هزینه در ازای جوایز، بیمه و فوریت‌های پزشکی دریافت شده است اما در لحظه بروز این حادثه کوتاهی و عدم حضور یک نیروی متخصص در سالن مشهود بوده است و تیم فوریت‌های پزشکی با فاصله زمانی زیاد آن هم در پی تماس سایر همکاران به سالن رسیده است که در نهایت نیز موفق به نجات این ورزشکار نشدند.
مرحوم «سید علی عمران فروزنده» از کارشناسان زبده شرکت آبفای شهری پنج‌شنبه‌ شب گذشته به علت ایست قلبی در حین مسابقات جام رمضان ادارات در یاسوج از دنیا رفت و روز پنج‌شنبه هفته قبل مراسم تشییع و تدفین وی در روستای طولیان برگزار شد.
اعتراض تند بخشی از جامعه ورزشی استان به درگذشت یک ورزشکار در مسابقات جام رمضان
در پی ایست قلبی این ورزشکار، جامعه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به عدم حضور اورژانس در این سالن در حین برگزاری جام و عدم رعایت سایر تمهیدات لازم مطلب اعتراضی به این سایت ارسال کرده است.
مطلب ارسالی جواد رضایی به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان ورزش استان به شرح زیر است:
 بنام خداوند جان و خرد
 در حیرتم از مرام این مردم پست
جماعت زنده کش مرده پرست
 به کجا چنین شتابان؟
 عرض سلام، ادب، احترام و قبولی طاعات عبادات و تسلیت به جامعه کارکنان ادارات استان و خانواده معزز مهندس فروزنده.
نمی‌دانم از کجا آغاز بکنم و از کجا بگویم؟
مسئولین محترم برگزاری مسابقات کارکنان در جام رمضان شهرستان بویراحمد چه کسی پاسخگوی جان یک انسان می‌باشد؟ با چه ضمانتی می‌خواهید مسابقات فوتسال جام ادارات خود را ادامه دهید؟ به این فکر کرده‌اید عدم مدیریت شما باعث بی سرپرست شدن و داغدار شدن یک خانواده عزیز شده است؟
هدف شما از برگزاری مسابقات چیست؟ ورزش قهرمانی یا همگانی؟
متاسفانه در این روزهای عزیز که مردم انقلابی کشورم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی زندگی خود به سر می‌برند و ورزش یکی از سرگرمی‌هایی هست که می‌تواند از این فشارها بکاهد ولی متاسفانه عدم مدیریت مسئولین برگزاری باعث آن گردید که بر اثر سهل انگاری جان یک انسان شریف و شایسته در این دنیا به پایان برسد.
مگر شما از جنس ورزش نیستید که حداقل امکانات را برای یک بازی نمی‌دانید؟
اگر ادعای تجربه در برگزاری مسابقات دارید، بدانید که مسابقات‌تان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌گردد و این یعنی کارکنانی که در بازی‌هایتان حضور پیدا می‌کنند با سن بالا و زبان افطار هستند که هر لحظه امکان هر خطری وجود دارد که با ایست قلبی بدلیل سن بالا و عدم تحلیل بدنی مواجه می‌شوند.
نیروی انتظامی، اورژانس، زیرساخت‌های لازم و ...
مگر ورودی‌هایی یا اعتباراتی در این خصوص که از تیم‌های شرکت کننده می‌گیرید نباید امکانات اولیه و ساده که با چند نامه نگاری هم می‌توانند مهیا شود اقدام  بفرمایید؟
اگر که هیئت محترم برگزاری این مسابقات، تایپیست برای این کار را ندارد حداقل می‌توانستید با چند تماس تلفنی کم هزینه این هماهنگی‌ها رو برای نجات یک انسان انجام دهید ...
چه می‌گذرد این روزها در ورزش استانم که جان یک انسان عزیز و یکی از کارمندان شریف ادارات استانم برایشان بی ارزش شده است و آقایان فقط بفکر گزارش کار و پایان مسابقاتشان به هر صورتی می‌باشد.
ارزش این را ندارد که به احترام این عزیز از دست رفته مسابقات خود رو خاتمه دهید و به جای آن ادای احترامی به آن خانواده بفرمایید؟
و اما در پایان خانواده محترم مهندس فروزنده بنده به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان ورزش استانم از شما طلب پوزش می‌طلبم و خود را شریک در غمتان میدانیم که نتوانستیم نتوانستیم نتوانستیم ...


کد مطلب: 409736

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409736/عدم-مدیریت-برگزاری-مسابقات-جام-رمضان-یاسوج-جان-ورزشکاری-گرفت-اعتراض-تند-بخشی-جامعه-ورزشی-استان-کسی-باید-پاسخگو-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1