تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۰۹۷۰۳
امام جمعه یاسوج:

مردم مستحق گرفتاری و مشکلات اقتصادی کنونی نیستند

۰
مردم مستحق گرفتاری و مشکلات اقتصادی کنونی نیستند
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه یاسوج ظهر امروز (27 اردیبهشت ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: سخاوتمندی از بزرگترین خصوصیات آن حضرت بود که وی را کریم اهل بیت هم می‌نامیدند.
امام جمعه مرکز استان به ماه مبارک رمضان و موضوع مهم کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این ماه باید بیش از هر زمان از سال به دنبال رفع نیاز محرومان و مستضعفان باشیم و یکی از این کارها شرکت در برنامه گلریزان جهت آزادی زندانیان است.
حسینی به دیدار کارگزاران و مسوولان نظام با مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت: از نکات مهمی که رهبری معظم در این دیدار گوشزد فرمودند مربوط به مواضع مسؤولان در برابر نظام سلطه از جمله آمریکاست که مسؤولان را به مقاومت در برابر زورگویی آمریکا ترغیب و تشویق کردند.
وی گفت: هرگونه ترس و هراسی از دشمن موجب اقدام بیشتر علیه ملت می‌شود لذا نباید در مقابل امریکا کمترین هراسی به دل راه داد.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نیاز به مقابله بیشتر با قاچاق کالا و احتکار و گران فروشی هم اشاره کرد و گفت: باید با ابزارهای قانونی و به بهترین وجه با محتکرین و گرانفروشان برخورد کرد و مسؤولان نباید در برابر این منفعت‌طلبان کوتاه بیایند.
وی مردم ایران را مردمی وفادار و ولایتمدار و همیشه در صحنه دانست و از مسؤولان خواست اجازه ندهند گرفتاری‌های مردم بیشتر شود و مشکلات اقتصادی بر آن‌ها غلبه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1