کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش پورالحسینی به اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش؛

این موضوع لاینحل مانده؛ تاجگردون پاسخ دهد

27 ارديبهشت 1398 ساعت 0:08

آیا حکم سرپرست برای این مدت طویل برای اداره‌ای که این همه ارباب رجوع دارد منطقی است؟ آیا پروسه انتخاب وجانشینی برای یک فرد این همه زمان بر است؟ آیا اصولاً برای انتخاب مدیر آموزش وپرورش از نمایندگان مقاطع آموزشی وسایر فرهنگیان نظرخواهی می‌شود ویافقط نظر نماینده مهم است ولاغیر،، امید است مدیر کل آموزش وپرورش پاسخ گوی این تغییرات وتحولات متوالی ومداوم درآموزش وپرورش با ادله‌های اصولی دریک محفل صمیمی با فرهنگیان باشد.


خبر جابجایی مدیران آموزش و پرورش، روی کار آمدن ایوب مقیمی که به شکل غیررسمی در فضای مجازی پخش شد و پس از آن به رسانه ها کشیده شد، واکنش هایی زیادی را برانگیخت که از جمله آن می توان به پست اخیر پورالحسینی مدیرسابق آموزش و پرورش به این اتفاق اشاره کرد.
پورالحسینی مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران با انتشار متن زیر «به قلم یکی از فرهنگیان شهرستان گچساران» نسبت به اتفاقات اخیر در این اداره واکنش نشان داد و خواستار توضیح مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم گچساران و باشت شد.
همکاران عزیز ضمن قبولی طاعات و عبادات شما به درگاه حق تعالی؛ باعلم به این که عزل ونصب ها دراکثریت ادارات درکشور صرفاً جناحی وسیاسی است ومعمولا هم این عزل ونصب ها درچند ماه مانده به انتخابات مجلس اخذ می‌شود وبیش تر به سهم خواهی طوایف از نماینده صورت می‌گیرد ونماینده هم فارغ از مسائل ومباحث دیگر طوری درچینش افراد در ادارات دقت و تمرکز لازم را به عمل می‌آورد که مبادا سهم وخواسته طایفه‌ای ضایع گردداما این بار و در طول یک سال گذشته اتفاقات وحوادث رخ داده در حوزه آموزش وپرورش خلاف این امر را اثبات می‌کند واین که هر سه مدیر وسرپرست همسو با تفکر نماینده است، ودرحالی که هنوز معمای عزل آقای پورالحسینی و سرپرستی برادر شهبازی برای مدیریت لاینحل مانده است پس از یک سال سرپرستی دوباره مدیریت به برادر مقیمی محول می‌شود؛ حقیر وشاید خیلی دیگر از فرهنگیان به عنوان متولیان اصلی تعلیم وتربیت در مخیله خویش ابهاماتی داریم که تمایل داریم مدیر کل محترم ویا نماینده محترم در یکی از تریبون‌های رسمی پاسخ گویان باشند 1 آیا برطبق مراسمات تودیع ومعارفه درسراسر کشور اصولی ومنطقی نبود که مدیر کل محترم در جلسه تودیع ومعارفه آقای پورالحسینی حضورمی یافتند و دلایل عزل ایشان را برای جامعه فرهنگی بیان می‌نمودند؟ و پس از سال‌ها خدمت تجلیل شایسته ودرخوری ازایشان صورت می‌گرفت 2 آیا حکم سرپرست برای این مدت طویل برای اداره‌ای که این همه ارباب رجوع دارد منطقی است؟ آیا پروسه انتخاب وجانشینی برای یک فرد این همه زمان بر است؟ آیا اصولاً برای انتخاب مدیر آموزش وپرورش از نمایندگان مقاطع آموزشی وسایر فرهنگیان نظرخواهی می‌شود ویافقط نظر نماینده مهم است و لاغیر، امید است مدیر کل آموزش وپرورش پاسخ گوی این تغییرات وتحولات متوالی ومداوم درآموزش وپرورش با ادله‌های اصولی دریک محفل صمیمی با فرهنگیان باشد.
نگارش: محمدی فتح - فرهنگی گچسارانی.


کد مطلب: 409693

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409693/این-موضوع-لاینحل-مانده-تاجگردون-پاسخ-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1