کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشن گلریزان انجام می‌گیرد

557 زندانی کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین

26 ارديبهشت 1398 ساعت 9:44

557 زندانی جرائم غیرعمد در زندانی‌های استان هستند که برگزاری جشن گلریزان حرکت خداپسندانه برای آزادی این افراد است.


557 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به سر می‌برند که 13 نفر از این افراد به دلیل تصادف و ضرب و جرح غیرعمد، 95 نفر مهریه و 449 نفر محکوم مالی غیرکلاهبرداری هستند.
طبق گفته‌های مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با کمک‌های صورت گرفته توسط خیرین و مسوولان استان، تسهیلات بانکی، کمک‌های جمع‌آوری شده برنامه ماه عسل و سایر موارد 319 زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته از زندان‌های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.
طبق هر ساله ماه مبارک رمضان، زندانیان جرائم غیرعمد چشم به دستان سخاوتمند مردم و خیرین در جشن گلریزان دوخته‌اند تا کمک‌های آنها سند آزادیشان را امضا کنند. امسال علاوه بر بویراحمد، گچساران و کهگیلویه جشن گلریزان در دنا و چرام برگزار هم برگزار می‌شود.
اما از دیرباز زورخانه‌ها محلی برای برگزاری جشن گلریزان و جمع‌آوری کمک برای رفع حاجت نیازمندان بود که هئیت پهلوانی و زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با هدف جمع‌آوری و جلب مشارکت‌های مردمی آستین بالا زده و در تدارک جشن گلریزان هستند.
اعضای هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای و ورزشکاران استان در اقدامی خداپسندانه و خودجوش در تلاش‌ برای برگزاری اولین جشن گلریزان در زورخانه امام علی(ع) شهر یاسوج هستند تا از محل کمک‌های جمع‌آوری شده ستاد دیه استان را برای آزادی زندانیان همراهی و یاری کنند.


کد مطلب: 409675

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409675/557-زندانی-کهگیلویه-بویراحمد-چشم-انتظار-دستان-سخاوتمند-خیرین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1