کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

«گسترش کاربرد فناوری» کهگیلویه و بویراحمد به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست

25 ارديبهشت 1398 ساعت 23:17

شرکت «گسترش کاربرد فناوری» چهارمین شرکتی است که در پارک مجوز دانش بنیان دریافت کرده است و یک شرکت فناوری دیگر در حال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش بنیانی است.


با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگروه ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت «گسترش کاربرد فناوری»، واحد فناوری مستقر در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع شرکت‌های دانش بنیان کشور قرار گرفت.
رئیس پارک علم و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است درزمینهٔ تولید بومی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، مجوز دانش‌بنیانی تولیدی نوع 1 را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود.
سید شمس‌الدین هاشمی ادامه داد: شرکت گسترش کاربرد فناوری ازجمله واحدهای فعال فناوری این پارک است که توانسته تا کنون با تولید 6 محصول درزمینهٔ فناوری انتقال دیتا بر روی فیبر نوری، مجوزهای لازم دانش بنیان شدن را کسب نماید.
وی اضافه کرد: این شرکت، چهارمین شرکتی است که در این پارک مجوز دانش بنیان دریافت کرده است و یک شرکت فناوری دیگر در حال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش بنیانی است.
رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: 110 برنامه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان ازجمله معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، زمینه‌های حمایتی مناسبی را در مسیر جذب و حمایت شرکت‌های فناوری در حوزه‌های مختلف به وجود آورده است.
وی اذعان داشت: تأکید بر مزیت‌های نسبی استان در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای پارک علم و فناوری در اولویت است.
هاشمی خاطرنشان کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق خواهد شد و پارک علم و فناوری استان آمادگی کامل جهت حمایت از این شرکت‌ها را دارد.


کد مطلب: 409667

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409667/گسترش-کاربرد-فناوری-کهگیلویه-بویراحمد-جمع-شرکت-های-دانش-بنیان-پیوست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1