تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۰۹۶۴۵
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد:

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 22 خرداد ماه برگزار می‌شود

۰
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 22 خرداد ماه برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد 22 خرداد ماه 1398 برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، پیروز کرمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست‌ و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 22 خرداد ماه 1398 با رویکرد تجلیل و تکریم خیرین، گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، هدایت و جذب خیرین جدید در امر مدرسه سازی برگزار می‌شود.
وی گفت: مقدمات لازم جهت برگزاری این جشنواره از طرف عوامل اجرایی در حال انجام است و انتظار می‌رود با تعامل و برنامه ریزی دقیق و منظم و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در اختیار نوسازی مدارس قرار گیرد.
وی گفت: اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان از تمام نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات در راستای هر چه بهتر شدن برنامه‌های جشنواره استقبال می‌کند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:  تا کنون قریب به 1500 کلاس درس به همت خیرین به صورت حقیقی و حقوقی احداث و تکمیل شده است.
وی درادامه گفت: هم اکنون نیز 58 پروژه در قالب 282 کلاس درس با زیر بنای 29هزار و526 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان در مناطق استان در حال اجرا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1