تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۰۹۶۴۴
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا مطرح کرد

تذکر صریح به مدارس بدون مجوز فوتبال و والدین

۰
تذکر صریح به مدارس بدون مجوز فوتبال و والدین
کبنا ؛«به صراحت اعلام می‌کنم که مدارس بدون هدف و مجوز فوتبال با رعایت استانداردهای موجود و در قالب مجوزهای قانونی فعالیت کنند»، این تذکر خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به مدارس فوتبال است که بدون مجوز و با نگاه سودآوری آموزش می‌دهند. افشاریان همچنین از والدین می‌خواهد که در انتخاب مدرسه فوتبال برای فرزندان‌شان دقت‌های لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه در آستانه تعطیلی مدارس هستیم در این رابطه گفت‌وگویی با رئیس هیئت فوتبال استان انجام داده‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: آقای حسن نوروزی نسبت به ورزش فوتبال لطف و توجه ویژه‌ای دارند و همیشه رفتاری حاکی از همدلی و دلسوزی نسبت به هیئت فوتبال داشته‌اند. همچنین از مدیرکل و مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز تشکر می‌کنم.
افشاریان با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات تابستانه مدارس و لزوم نگاه هدفمند اولیاء به تعطیلات تابستانه گفت: با توجه به اینکه به فصل تعطیلات نزدیک می‌شویم، بسیاری از دانش آموزان در این فصل به سمت ورزش و به ویژه فوتبال می‌آیند، و اگر اولیای دانش آموزان به صورت هدفمند از تعطیلات استفاده نکنند یقیناً ضرر خواهند کرد. توصیه بنده این است که اگر اولیاء می‌خواهند فرزند خود را وارد عرصه ورزش فوتبال کنند باید با یک تفکر پیش بین و نگاه خاصی وارد این حیطه شوند.
افشاریان نسبت به مدارس فوتبالی که بدون مجوز مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: صراحتاً به مدارسی که بدون هدف، بدون مجوز و بدون برنامه مشغول به فعالیت هستند به صراحت اعلام می‌کنم که دست از این کارها بردارند و اینگونه مراکز باید در راستای اهداف فوتبال و با توجه به استانداردهای موجود و در قالب مجوزهای قانونی به فعالیت بپردازند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه هیئت فوتبال و سازمان ورزش جوانان و مقامات مسئول با اینگونه مدارس برخورد قانونی می‌کنند. تذکرم به اولیا این است که قبل از ثبت نام فرزند خود در مدارس فوتبال، نسبت به مجوزدار بودن مدرسه اطمینان حاصل کنند، و فرزند خود را بدون حساب و کتاب دست کسی نسپارند.
افشاریان اینگونه ادامه داد: صرفاً بازی با توپ و فوتبال مهم نیست و اولیا باید همه ابعاد را در ثبت نام فرزندشان درنظر داشته باشند. از طرف دیگر، افرادی که در مدارس بدون مجوز ثبت نام می‌کنند، چون از زیرنظر هیئت فوتبال خارج است، استعداد آنها دیده نمی‌شود، نه می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، و از طرف هیئت فوتبال هیچ حمایتی نخواهند شد. بنابراین اولیا با یک دید باز نسبت به تصمیم خود اقدام کنند.
افشاریان در انتها گفت: بی شک کمیته جوانان استان و شهرستان، با همکاری سازمان ورزش امسال طبق استانداردهای سازمان فوتبال نظارت ویژه‌ای بر مدارس فوتبال و آکادمی‌های فوتبال دارند. در بهبود شرایط به یکدیگر کمک کنیم تا به نقطه‌ای برسیم که همه در راستای قانون فعالیت داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1