تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۰۹۶۴۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد:

برای ایمن سازی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اعتبار نداریم

۰
برای ایمن سازی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اعتبار نداریم
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیاری از جاده‌های استان از مناطق کوهستانی و سخت گذر عبور می‎کند، گفت: ایمن سازی جاده‌های نیازمند اعتبار لازم است.
محمد نصیری‌راد اظهار داشت: ایمن سازی مطلوب و مناسب راه‌ها از طریق ساماندهی بافت جاده، اصلاح طرح هندسی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها متناسب با اعتبارات اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برخی محورهای کوهستانی استان دارای قوس‌های زیاد هستند، عنوان کرد: نصب علائم و تجهیزات ایمنی و همچنین پاسداری از این محورها دارای اهمیت زیادی است.
نصیری‌راد ابراز کرد: بازگشایی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی در هنگام بارش برف و تردد وسایط نقلیه حامل بارهای ترافیکی سنگین و فوق سنگین و سوانح جاده‌ای سبب ایجاد خسارت به علائم ایمنی و اخباری در محورها می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تامین روشنایی جاده‌ها را عامل مهم برای کاهش تصادفات دانست و ادامه داد: تراکم جمعیت و بویژه استقرار روستاها در حاشیه جاده‌ها و عبور زیاد عابران از عرض و تردد در حاشیه در مناطق مسکونی، تامین روشنایی این محورها را ضروری کرده است.
نصیری‌راد با اشاره به اینکه سال گذشته 70 کیلومتر تعمیر روشنایی معابر و 13 کیلومتر تامین روشنایی اجرایی شد،  بیان کرد: همچنین در این مدت 2 هزار کیلومتر خط کشی جاده‌ها انجام شد.
وی تصریح کرد: اجرا کردن 15 کیلومتر گاردریل دو موج، نصب 5 هزار و 530 عدد علائم اخباری راهنمایی و رانندگی، 103 کیلومتر روکش آسفالت و نصب 515 متر مربع تابلوی راهنمای گردشگری در جاده‌های استان در سال 97 عملیاتی شده است.
نصیری‌راد با تاکید بر اینکه دغدغه توسعه و ترویج فرهنگ ترافیک را داریم، افزود: در این راستا آموزش عمومی از طریق توزیع اقلام فرهنگی را در دستور کار داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1