تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۰۹۶۴۱
کسب موفقیت ملی دیگر در حوزه اشتغال؛

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛پس از کسب موفقیت و کارنامه قابل تحسین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اشتغال روستایی و عشایری، این بار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد (ره) کشور مراتب سپاس خود را نقش آفرینی علی محمد احمدی در این عرصه اعلام کرد.
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در پیامی از نقش آفرینی و مدیریت راهبردی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در زمینه جذب قابل توجه تسهیلات اشتغالزایی و کمک به بهبود وضعیت اشتغال، معیشت و خوداتکایی مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی نیز تجلیل کرده است.
پرویز فتاح در بخشی از پیام تقدیر خود به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: ایجاد اشتغال، توانمند سازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند و حمایتی از تکالیف و مسئولیت‌های راهبردی کمیته امداد (ره) است.
وی تصریح کرده است: برغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی در سال 1397 اما با همراهی و همگامی دولت و مسئولان و مدیران اجرایی در استان‌ها رقمی افزون بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل‌های گوناگون شامل منابع (قرض الحسنه بانک‌ها، اشتغال پایدار روستایی و همچنین منابع داخی امداد پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد (ره) کشور تصریح کرده است: از محل پرداخت این میزان تسهیلات اشتغالزایی حدود 136 هزار و 227 فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در سطح کشور ایجاد شده است.
وی یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته افزون بر هفت هزار و 897 میلیارد و 780 میلیون ریال از این میزان پرداختی تسهیلات کمیته امداد کشور را جذب کند.
فتاح تاکید کرده است که از محل پرداخت این میزان تسهیلات نیز چهار هزار و 151 فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد بویژه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده است.
وی سهم جذب شده استان کهگیلویه و بویراحمد را از محل منابع تسهیلات روستایی و عشایری نیز افزون بر 2 هزار و 553 میلیارد و 130 میلیون ریال در قالب 967 فرصت شغلی ذکر کرده است.
رئیس کمیته امداد (ره) کشور از استاندار، فرمانداران، دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیران عامل بانک‌ها در جذب این میزان تسهیلات اشتغالزایی قدردانی کرده است.
وی با یادآوری اینکه نظارت و مدیریت راهبردی، پیگیری مستمر و تلاش مجدانه علی محمد احمدی استاندار، در کسب این موفقیت ارزشمند نقش تعیین کننده‌ای داشته، تاکید کرده است: کمیته امداد (ره) برای تقویت این مهم و کمک به بهبود وضعیت اشتغال و استقلال اقتصادی مددجویان آماده هرگونه همکاری با مجموعه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
افزون بر 103 هزار نفر در قالب 40 هزار خانوار از جمعیت 723 هزار نفری کهگیلویه وبویارحمد زیرپوشش کمیته امداد هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر آقای پرویز فتاح
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1