تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۰۹۶۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

۱
۰
طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل این استان به بهترین نحو ممکن تدوین شود.
 علی محمد احمدی در نشست شورای پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طرح جامع پدافندغیرعامل نگاه بنیادی به مسائل حساس استان دارد  و به عنوان یک موضوع کلیدی از طرح آمایش مهمتر است.
وی عنوان کرد:  تمامی دستگاه های اجرایی آمار و اطلاعات لازم را با هماهنگی از دستگاه مرکزی در اختیار مشاور ومجری تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل قرار دهند.
احمدی ابراز کرد: تمام مسائل طرح جامع پدافند غیرعامل استان به صورت تخصصی طراحی و پیش رود و برای هر فصل آن فردی متخصص انتخاب و داده‌ها و اطلاعات را نظارت و کنترل کند و در نشست جوابگوی پرشش‌ها باشد.
وی با اشاره به اینکه، هر دستگاه اجرایی و بخش، چند چالش نهفته و یا آشکار دارد و باید هوشمندانه و قبل از اتفاق آن را شناسایی و برای آن اقدامات پیشگیرانه، کنترلی و مقابله ای انجام داد، افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل باید راهبرد و عامل بازدارنده برای بحران‌ها باشد و در مدیریت بحران‌ها به صورت جامع عمل کند.
احمدی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت‌ها و کارها از وظایف و ماموریت ذاتی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بوده و در حوزه پدافند غیرعامل نمی‌گنجد مگر در شرایطی که بحران ساز باشد، افزود: نباید برای انجام هر اقدامی دنبال تامین اعتبار از این محل بود.
وی با بیان اینکه کشور ما و از جمله این استان که بحران‌های طبیعی را تجربه می‌کند، باید موضوع پدافند غیرعامل را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند، ابراز داشت: در کنار این مهم نباید وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی به حاشیه برده شوند.
احمدی به موضوع مدیریت آتش سوزی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط امسال و انبوهی مراتع و جنگل موضوع آتش سوزی‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار به مسئله تخلیه فاضلاب ‌های خانگی بوسیله تانکرها اشاره کرد و ادامه داد: چون فصل گرماست و برای جلوگیری از بوی بد و رعایت شرایط بهداشت و سلامت مردم، جانمایی مناسبی برای انتقال و تخلیه فاضلاب‌ها مشخص شود.
در این نشست طرح جامع پدافند غیرعامل استان از سوی مشاور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه‌ها و قرارگاه‌های وابسته این شورا گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و هفت مصوبه نشست قبل نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
پدافند که مدیرش نیروی معزول باشد بهتر از این نمیشود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1