کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره هواشناسی گچساران:

گرد و غبار دید افقی در گچساران را به میزان 6 هزار متر کاهش داد

24 ارديبهشت 1398 ساعت 18:42

رئیس اداره هواشناسی گچساران افزود: شهرستان گچساران به دلیل نزدیکی آن با استان خوزستان با پدیده گرد و غبار و هوای دارای ریزگرد مواجه می‌شود.


رئیس اداره هواشناسی گچساران گفت: در دومین روز متوالی گرد و غبار دید افقی را در این شهرستان به میزان6 هزار متر کاهش داد .
به گزارش کبنا، احسان کوهکن امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود گرد و غبار  در این شهرستان اظهار کرد:  وجود گرد و غبار در این شهرستان موجب شده که دید افقی  در این شهرستان  به 6 هزار متر کاهش یابد.
 رئیس اداره هواشناسی گچساران  با بیان اینکه این ریزگردها  از سمت استان خوزستان  از روز گذشته  وارد شهرستان گچساران شده است، افزود: شهرستان گچساران به دلیل نزدیکی آن با استان خوزستان  با پدیده گرد و غبار و هوای دارای ریزگرد مواجه می‌شود.
وی با بیان اینکه کمترین میزان دید افقی از روز گذشته تاکنون در گچساران چهار هزار متر در بامداد امروز بوده است، گفت: پدیده ریزگردها 24 ساعت آینده در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
 کوهکن خاطرنشان کرد: شرایط استاندار دید افقی  در حالت استاندار 10 هزار متر است.
 رئیس اداره هواشناسی گچساران اذعان کرد: سال گذشته 61  روز  پدیده ریزگرد در این شهرستان در بین 500 تا 9 هزار متر  به  ثبت رسیده است که بیشترین آلودگی هوا در اردیبهشت ماه سال گذشته با 19 روز پدیده ریزگرد گزارش شده است.


کد مطلب: 409634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409634/گرد-غبار-دید-افقی-گچساران-میزان-6-هزار-متر-کاهش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1