کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معضل رفتن و یا ماندن مسائل مهم استانداری را تحت شعاع قرار داده است

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه!

24 ارديبهشت 1398 ساعت 13:13

رفتن یا ماندن علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به بحث داغ روز شده و حال و هوای استانداری تحت تأثیر انتخابات سال آینده، بیش از پیش سیاسی و انتخاباتی شده است. دور از انتظار نیست که مسائل مهم استانداری تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد.


رفتن یا ماندن علی محمد احمدی تبدیل به بحث داغ روز شده و حال و هوای استانداری تحت تأثیر انتخابات سال آینده، بیش از پیش سیاسی و انتخاباتی شده است. دور از انتظار نیست که مسائل مهم استانداری تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد، آن هم زمانی که احمدی تجارب خوبی در استان پیدا کرده و حال شائبه رفتن یا ماندن او، تبدیل به معضلی شده که می‌تواند خیلی از معادلات را بهم بریزد و از طرفی سکوت احمدی به حواشی دامن می زند و کیفیت کار دیگر مدیران را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: علی محمد احمدی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام نمی‌شود. کاندیداتوری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس ایلام منتفی شد
عزیز فیلی اظهار داشت: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ماندنی است و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام نمی‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا علی محمد احمدی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام می‌شود؟، افزود: نه خیر، فعلاً ماندنی است و خبر خاصی نیست و برای انتخابات نمی‌رود.
فیلی همچنین در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفای خود را به وزیر کشور ارائه کرده است، آیا صحت دارد، ادامه داد: نه خیر، من که نشنیده‌ام.
 


کد مطلب: 409627

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409627/استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-حاشیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1