تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۹۵۸۴
در گفت‌وگویی مطرح شد

تاجگردون: انتقاد از عملکرد دولت در تأمین کالاهای اساسی به نرخ ارز دولتی

۱
۰
تاجگردون: انتقاد از عملکرد دولت در تأمین کالاهای اساسی به نرخ ارز دولتی
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص اختصاص 14 میلیارد دلار ارز دولتی به کالاهای اساسی، گفت: نمایندگان درزمینهٔ تأمین منابع ارزی دغدغه و سؤالاتی داشتند تا مطمئن شوند این ارز یارانه‌ای به دست مردم برسد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: این دغدغه وجود دارد که آیا وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی از عهده ایجاد کارت الکترونیکی برمی‌آید تا در اختیار مردم قرار گیرد و برای تأمین کالاهای اساسی از آن استفاده شود یا خیر.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت که تا دو هفته آینده، برنامه اجرایی در این زمینه ارائه می‌شود.
وی با اشاره به این‌که تا اینجای کار دولت بند ز تبصره 7 قانون بودجه سال 98 را کامل اجرا نکرده است، بیان داشت: با این حال برداشت ما این است منابعی ارزی که آزاد می‌شود به دست مردم نمی‌رسد، ضمن اینکه وزارت تعاون نشان داده که توان انجام این مهم را ندارد و زیرساخت‌ها برای توزیع کالای اساسی با کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه دولت نگران وضع مردم و افزایش تورم است، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده برنامه اجرایی را تنظیم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جان خودت شوخی نکن !!!!! انتقاد از دولت توسط نمایندگان تابوست!!!!!! چند قرارداد سودآور را برای فامیلات خراب کردی!!!!!! این لحظات آخری هم چیزی نگو دیگه فامیلاتون هم ناراحت میشن!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1