تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۹۵۷۷

برکناری مدیر ویژه‌خوار با حقوق 30میلیونی

۰
برکناری مدیر ویژه‌خوار با حقوق 30میلیونی
کبنا ؛ ای کاش حقوق های 30 میلیونی اگر هنوز هم هست، جایی خارج از سازمان های مرتبط با بازنشستگان باشد.منطقی وحتی انسانی نیست مدیر یا مدیرانی باشند که ماهانه 30میلیون از سازمانی دریافت کنند که قرار است برای بازنشستگان کسب درآمد بیشتر کنند. با این حقوق خودشان اولین عامل کسری درآمد هستند.ضمن این که به طور اساسی دریافت این میزان تخلف محسوب می‌شود.در همین زمینه مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق ۳۰ میلیونی خبر داد.سید میعاد صالحی، در پیامی توئیتری اعلام کرد:« طبق گزارش کمیته شفافیت صندوق بازنشستگی، دریافتی خالص سال ۹۷ مدیران عامل دو هلدینگ، علی‌رغم ضعیف و پرحاشیه، ماهانه بیش از ۳۰ میلیون تومان بوده است.» وی افزود: همه بدانند در دفاع از حق و سرمایه بازنشستگان و جلوگیری از ویژه‌خواری با احدی تعارف نداریم. اولین مدیرعامل متخلف برکنار شد.
  18میلیارد تومان ویژه خواری برخی مدیران در سال
صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری سه روز قبل نیز در پیامی توئیتری نوشته بود: «به بیش از ۵۰ شرکت تابعه  صندوق بازنشستگی دستوردادم ضمن خودداری ازپرداخت خارج از قانون به هیئت مدیره ومدیران عامل خود، گزارش پرداخت های سال ۹۷ را ارسال کنند. بر اساس تخمین اولیه این به معنای جلوگیری ازماهانه حداقل یک و نیم میلیارد و سالانه حداقل ۱۸میلیارد تومان  ویژه‌خواری است.»
در انتظار سنگ اندازی ویژه خواران بادمجان دورقاب چین
این اقدام جسورانه مدیرعامل جوان به طور قطع در مسیر اجرا با چالش  و سنگ اندازی های فراوان ویژه خواران بادمجان دورقاب چین مواجه خواهد شد به خصوص آن جا که این ویژه خواران احساس کنند منافع شان در خطر است. البته جسارت و توانمندی مدیران جوان همیشه ثابت کرده که می‌توانند دربرابر قلدرها بایستند. جالب است این دو پیام توئیتری با تمجیدهای متعدد کاربران مواجه شده است. تعدادی از کاربران نیز آدرس هایی از ویژه خواری در برخی شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری به وی گوشزد کرده و خواستار پیگیری آقای مدیرعامل شده اند./ خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1