کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گچساران و باشت:

رشد 15درصدی کم فروشی و تقلب نگران کننده است

22 ارديبهشت 1398 ساعت 13:10

ارسلان عباسی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان های گچساران و باشت گفت: سودجویانی که بخواهند با فروش غیرقانونی یا دپو و احتکار موادغذایی و اقلام ضروری مردم به معیشت اقتصادی مردم خدشه ای وارد کنند منتظر مجازات سنگین و تعزیر قانونی و پلمپ واحد صنفی خود باشند.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان های گچساران و باشت درباره توزیع قند و شکر گفت: شکر و قند توسط عاملین فقط با قیمت مصوب توزیع می شود.به همه عاملین و اتحادیه مربوطه تذکرات لازم تفهیم شده است.
ارسلان عباسی بیان داشت: سودجویانی که بخواهند با فروش غیرقانونی یا دپو و احتکار موادغذایی و اقلام ضروری مردم به معیشت اقتصادی مردم خدشه ای وارد کنند منتظر مجازات سنگین و تعزیر قانونی و پلمپ واحد صنفی خود باشند.
ارسلان عباسی با بیان اینکه بازرسی و گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یکصد پرونده تخلفاتی برای متخلفین تشکیل و رسیدگی آنها به روز انجام می شود.
عباسی نسبت به رشد تخلفات کم فروشی ابراز نگرانی کرد و افزود: رشد ۱۵ درصدی تخلفات کم فروشی و تقلب آماری تکان دهنده و غیرقابل انکار و نگران کننده است. عباسی در انتها گفت: تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان متخلفین را با اشد مجازات تعزیری مواجه خواهدکرد و در صورت تکرار با نصب پارچه در سردر مغازه و در دید عموم و اعمال مجازات تکمیلی تعزیر قانونی را اجرا خواهد کرد.


کد مطلب: 409563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409563/رشد-15درصدی-کم-فروشی-تقلب-نگران-کننده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1