تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۰۹۵۵۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود

۰
کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود
کبنا ؛مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) در دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و دامنه زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان و در استان سیستان و بلوچستان و یزد رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی امروز و دو روز آینده (۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت) از کاهش کیفیت هوا بر اثر وقوع گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد.
احد وظیفه اظهار کرد: بنا به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۱ اردیبهشت) رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید در خراسان شمالی، شرق سمنان، ارتفاعات گلستان، نیمه شمالی خراسان رضوی، بخش‌هایی از استان کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: فردا (۲۲ اردیبهشت) بارش پراکنده در نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی همچنین در ساعات بعدازظهر برای استان‌های اصفهان، یزد و کرمان پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه با اشاره به اینکه فردا و پس‌فردا (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود، گفت: طی دو روز آینده به دلیل وزش باد شدید مرکز و شرق خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا (22 اردیبهشت) آسمان تهران صاف تاکمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیش‌ترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد است. پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) آسمان پایتخت کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیش‌ترین و کمترین دمای تهران در روز دوشنبه ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1