کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی

کهگیلویه و بویراحمد بارانی می‌شود

21 ارديبهشت 1398 ساعت 19:17

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی امروز و دو روز آینده، از رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) در دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و دامنه زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان و در استان سیستان و بلوچستان و یزد رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده در تعدادی از استان‌ها طی امروز و دو روز آینده (۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت) از کاهش کیفیت هوا بر اثر وقوع گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد.
احد وظیفه اظهار کرد: بنا به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۱ اردیبهشت) رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید در خراسان شمالی، شرق سمنان، ارتفاعات گلستان، نیمه شمالی خراسان رضوی، بخش‌هایی از استان کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: فردا (۲۲ اردیبهشت) بارش پراکنده در نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و دامنه‌های شمالی البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی همچنین در ساعات بعدازظهر برای استان‌های اصفهان، یزد و کرمان پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه با اشاره به اینکه فردا و پس‌فردا (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) به علت وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان پدیده خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود، گفت: طی دو روز آینده به دلیل وزش باد شدید مرکز و شرق خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا (22 اردیبهشت) آسمان تهران صاف تاکمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیش‌ترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد است. پس‌فردا (۲۳ اردیبهشت) آسمان پایتخت کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیش‌ترین و کمترین دمای تهران در روز دوشنبه ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.


کد مطلب: 409558

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409558/کهگیلویه-بویراحمد-بارانی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1