تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۰۹۵۳۱
امام جمعه دیشموک:

تضعیف روحیه مردم خیانت است

۰
تضعیف روحیه مردم خیانت است
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به سنت حسنه مقام معظم رهبری مبنی بر برگذاری محفل انس با قرآن در قبل از ماه مبارک رمضان و بیان مطالب و نکات مهم جهان اسلام و مقایسه انقلاب اسلامی ایران و انقلاب مردم مصر گفت: تجربه انقلاب اسلامی آن بود که با پیروی از قرآن کریم گردنه‌های سخت را پشت سر نهاد.
وی گفت: اما مردم مصر پس از پیروزی اولیه انقلاب و سرنگون کردن دیکتاتور غرب گرا به جای عمل کردن به دستورات قرآن کریم به آمریکا و ایادی غربی رجوع کردند که به جای همراهی با مومنان و جمهوری اسلامی ایران به آمریکا اعتماد کردند و تصور کردند که همراهی با آمریکا به بقای آنان می افزاید ولی دیدید کسانی که خونشان در مبارزه با دیکتانوری حسنی مبارک ریخته شد شکست پایمال و انقلابشان مصادره شد و کسی بر سر کار آمد که مطیع آل سعود و آمریکا است که این درسی برای تمام دول اسلامی و مسوولان کشور است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با فرهنگیان و ضرورت حفظ روحیه انقلابی گفت: روحیه انقلابی به منزله حفظ جان و روح برای یک ملت است. خداوند از کسانی که در این مسئله تشکیک و تضعیف کنند نخواهد گذشت زیرا ما در طول چهل سال با روحیه انقلابی پیروز شدیم و در صورت تضعیف روحیه انقلابی همان افرادی که در چهل سال پیش منافع آمریکا را در این کشور تامین می کردند دوباره حاکم می شوند.
راوند در همین زمینه ادامه داد: تضعیف روحیه انقلابی حق الناس است زیرا مردم خون دادند و اجازه نمی دهند روحیه انقلابی تضعیف شود و اگر کسانی چه جاهلانه، چه عالمانه، چه سهوا و چه عمداً دنبال تضعیف روحیه انقلابی از طریق ملتهب کردن بازار، فضای مجازی و یا از هر طریقی باشند به دشمن کمک می کنند و یقینا" به اسلام و انقلاب اسلامی خیانت می کنند.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به عهدشکنی آمریکا و اروپائیان در خصوص برجام و اقدام متقابل دولت مردان ایران اسلامی  و شورای عالی امنیت ملی  گفت:بر اساس برجام و دو بند از آن، کشور ما این اختیار را دارد در صورتی که طرف‌های مقابل به تعهدات شان عمل نکردند به صورت کلی از برجام خارج شوند.
وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در برابر دول غربی غنی کردن اورانیوم بیش از 300 کیلو و تامین آب سنگین بیش از 130 تن بود که به جای ارسال آن به دول غربی حق ذخیره کردن آن را برای خود محفوظ بدارد. مسئولین کشور ما دو ماه به دول غربی مهلت دادند تا به تعهدات شان عمل کنند و در صورت عدم اجرای تعهدات طرف های غربی حق بازگشت به غنی سازی قبل از اجرای برجام را داشته باشد.
راوند با اشاره به ارتقاء معنویت در جامعه به عنوان یک وظیفه اجتماعی گفت: روزه به عنوان یک وسیله جهت ارتقای معنویت می باشد که برخی به علت بیماری و کهنسالی توان روزه گرفتن را ندارند اما برخی با وجود توان روزه داری اقدام به روزه خواری می کنند که بر تک تک ما واجب است جلوی این بی حرمتی را بگیریم و نیروی انتظامی امور صنفی و همه وظیفه داریم با این منکر مقابله کنیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به 25 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی گفت: 25 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی به عنوان یوم النکبه است که  منجر به اشغال فلسطین و قدس شریف گردید و در ابتدا با اخراج هشتصد هزار فلسطینی انجام گرفت.
راوند در همین زمینه اظهار کرد: در زمان فعلی رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا به دنبال پیاده کردن معامله قرن می باشد. معامله قرنی که خیانت سه مثلث آمریکا، آل یهود و آل سعود برای یهودی سازی قدس شریف و برای ادامه اشغالگری و زورگویی بر مسلمانان جهان و فلسطینیان است که چنین آرزویی را به گور خواهند برد و بیست و اندی سال آینده را به چشم نخواهند دید.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) همسر گرامی نبی مکرم اسلام(ص) در دهم رمضان گفت: حضرت خدیجه الگویی به تمام معنا برای بانوان ماست که ایمان، استقامت، دفاع از دین و همسرداری او برای ما سرمشقی است.
وی در همین رابطه افزود: قرآن از همسر پیامبر به عنوان ام المومنین نام می برد که همسران پیامبر مادران مومنین هستند و اولین مومنه تاریخ اسلام حضرت خدیجه (س)  که اولین ایمان آورنده به پیامبر(ص) است و مادر مهربانی برای زهرای مرضیه(س) است که با تربیت ایشان فرزندانی از امامان به یادگار می گذارد.
امام جمعه دیشموک با پاسداشت هفته بسیج سازندگی از خدمات چهل ساله بسیجیان در بخش دیشموک تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1