تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۰۹۵۲۴
امام جمعه موقت یاسوج:

ابزارهای قدرت ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است‌

۰
ابزارهای قدرت ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است‌
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیروس حکمتی امام جمعه موقت شهر یاسوج امروز (جمعه 20 اردیبهشت ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه اولین هفته از ماه مبارک رمضان با اشاره به نیازهای این دنیا برای ورود به بهشت در آخرت اظهار کرد: سرآمد همه این نیازها رضایت خداوند است که باید بسیاری از موارد را رعایت کرد.
وی تصریح کرد: قناعت و پرهیز از اسراف یکی از اصل‌های اساسی در زندگی افراد است که باید برای کمک به اقتصاد زندگی شخصی و کمک به اقتصاد کشور رعایت صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف شود.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان مناسبت‌های هفته، در ابتدا با بیان حدیثی درباره ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که این روزها استفاده بهینه را برای به خداوند ببریم؛ ماه زیبایی که از آن به بهار قرآن تعبیر شده است و خواب انسان‌های روزه‌دار به قول پیامبر عبادت محسوب می‌شود.
حکمتی در ادامه اظهارات خود در خطبه دوم به پیامی که به طرف‌های برجام داده شد اشاره کرد و گفت: طرف‌های مقابل به دنبال توطئه می‌گشتند تا به بهانه هسته‌ای به این مردم فشار وارد کنند که توافقی با ما امضا کردند، اما کارشکنی‌های زیادی کردند و نقض پیمان کردند ولی ما پایبندی خود را همچنان نشان دادیم.
وی با بیان این که بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها می‌گفتند که بر پیمان خود پابرجا هستند، اظهار کرد: آن‌ها از اذناب آمریکا هستند و نقض پیمان کردند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان تصمیم قاطعی گرفت.
امام جمعه موقت یاسوج به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم از هر قومیت در کنار هم قرار دارند که از عناصر قدرت ماست و استکبار نیز به دنبال بر هم زدن این اتحاد است.
حکمتی دیگر ابزار قدرت نظام جمهوری اسلامی را قدرت دفاعی دانست و گفت: تسلیحات بومی زیادی داریم و در کنار آن نیروی انسانی کارآمد که اکنون ۱۷۰ پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در تیررس ما قرار دارند و این اقتدار نظامی است که دشمن را به شدت به هراس انداخته و دیگر ابزار قدرت ما نفوذ منطقه‌ای است و امروز شاهد ترویج گفتمان انقلاب در منطقه هستیم و دیگری قدرت علمی نظام اسلامی است که باید از این ظرفیت‌های بزرگ به درستی استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1