کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

19 ارديبهشت 1398 ساعت 16:57

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۵ جشن گلریزان در سطح شهرستان‌های استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.


اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی با مسئولین ستادی از برگزاری ۵ جشن گلریزان در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.
وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایام مبارک رمضان علاوه بر شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در دو شهرستان دنا و چرام برای اولین بار جشن گلریزان برگزار و انتظار می‌رود با حضور مسوولان ارشد استان، خیرین هم استانی و جلب مشارکت‌های عمومی بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند زندان‌های استان را آزاد کرد.
مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را در حال حاضر ۵۵۷ نفر اعلام و افزود: تعداد ۱۳ نفر از این افراد بخاطر تصادف و ضرب و جرح غیرعمد،  ۹۵ نفر مهریه و مابقی یعنی تعداد ۴۴۹ نفر محکوم مالی غیرکلاهبرداری هستند.
جمیاری تعداد زندانیان آزاد شده در سال گذشته را بالغ بر ۳۰۰ نفر بیان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته و با همکاری و همراهی خوب مسئولین ارشد اجرایی و قضایی، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خیرین هم استانی و خارج از استان، اشخاص حقیقی و حقوقی، کمک سازمان زندان های کشور از محل برنامه ماه عسل، منابع و کمک‌های ستاد دیه استان و کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، انجمن‌های حمایت از زندانیان استان و تسهیلات بانک‌های عامل ۳۱۹ زندانی بدهکار و نیازمند از زندانهای استان آزاد شدند.
این مسوول عنوان کرد: انتظار می‌رود این کمک‌ها در قالب ۵ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و در پایان این ماه عزیز شاهد آزادی بخشی دیگر از زندانیان بدهکار آبرومند باشیم.


کد مطلب: 409510

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409510/برگزاری-جشن-گلریزان-۵-شهرستان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1