کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی:

«رضا چمن» انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت

19 ارديبهشت 1398 ساعت 13:16

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود طی پیامی انتصاب «پرویز یزدانپناه» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت و نوشت: امیدوارم که حمایت همه فرهیختگان شاهد توفیقات روزافزون در جهت حفظ، بهبود و ارتقای سلامت آحاد مردم و بیش‌ازپیش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بر مبنای اصول علمی و با رعایت عدالت و محوریت قانون باشیم.


رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود طی پیامی انتصاب «پرویز یزدانپناه» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر پرویز یزدانپناه
دوست و همکار فرهیخته و پر تلاش
با اهدای سلام و تحیت
حسن انتصاب جنابعالی به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض می‌نمایم. پذیرش این مسئولیت خطیر توسط شما که دارای حسن سوابق و صاحب تجارب ارزنده‌اید موجب نهایت خرسندی است.
امیدوارم که در این موقعیت ارزشمند با استعانت از عنایات حضرت حق و با جلب حمایت همه فرهیختگان و به مدد تجارب گرانقدرتان شاهد توفیقات روزافزون در جهت حفظ، بهبود و ارتقای سلامت آحاد مردم آن دیار و توسعه همه‌جانبه و بیش‌ازپیش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بر مبنای اصول علمی و با رعایت عدالت و محوریت قانون باشیم.
 با تقدیم احترام
 دکتر رضا چمن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود
 


کد مطلب: 409503

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409503/رضا-چمن-انتصاب-سرپرست-جدید-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1