کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگویی

فیلی: «علی‌محمد احمدی» در کهگیلویه و بویراحمد می‌ماند

19 ارديبهشت 1398 ساعت 1:41

خبرهایی به گوش می‌رسید که استاندار کهگیلویه و بویراحمد احتمالاً استعفا دهد و به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس، شانس خود را برای تصدی کرسی مجلس در استان ایلام امتحان کند؛ عزیز فیلی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که «استاندار نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود.»


میان رفتن و ماندن «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد حدس‌های زیادی به وجود آمد که «احمدی» با استعفای خود کاندیدای انتخابات مجلس حوزه دهلران می‌شود و به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس، شانس خود را برای تصدی کرسی مجلس در استان ایلام امتحان کند، و «عزیز فیلی» سرپرست استانداری کهگیلویه و بویراحمد شود، این حرف‌وحدیث‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که استاندار نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: برخی به دلایل غیر مستند و بی‌اساس برخی اخبار را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که این اخبار نادرست و صحت ندارد.
وی بابیان اینکه احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا این لحظه که با شما مصاحبه می‌دهم قصدی برای نامزدی در انتخابات امسال مجلس ندارد، تصریح کرد: اگر قصد نامزدی در انتخابات را داشت با ما مشورت و اطلاع‌رسانی می‌کرد. وی نامزد انتخابات نخواهد شد و به مسئولیت خود در استان ادامه می‌دهد.
وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا داده؟ هم اظهار داشت: الحمدالله وضعیت جسمانی «محمدکاظم نظری» خوب و استعفا هم‌ نداده است.
فیلی انتخابات امسال مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد را بسیار حساس خواند.


کد مطلب: 409487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409487/فیلی-علی-محمد-احمدی-کهگیلویه-بویراحمد-می-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1