تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۹۴۷۶
بررسی مرگ فرزند حسن روحانی

جزییات جدید از مرگ مرموز فرزند ۱۸ ساله حسن روحانی با شلیک گلوله/ روحانی به چه کسانی مشکوک بود/ هاشمی: دعوتشان کردم برای رفع وضع گرفته از عزاداری به سد لتیان بیایند

۱
۱
جزییات جدید از مرگ مرموز فرزند ۱۸ ساله حسن روحانی با شلیک گلوله/ روحانی به چه کسانی مشکوک بود/ هاشمی: دعوتشان کردم برای رفع وضع گرفته از عزاداری به سد لتیان بیایند
کبنا ؛مناظرات انتخاباتی سال ۹۶ و بی اخلاقی‌های حسن روحانی باعث شد که ۲۴ اردیبهشت ۹۶ خبرگزاری تسنیم خبری پیرامون مرگ فرزند روحانی منتشر کند و درباره علت مرگ او سوالاتی از روحانی مطرح کند. این خبرگزاری نوشته بود: پسر حجت‌الاسلام روحانی دهه ۷۰ در خانه و به‌وسیله «اسلحه‌ای خاص» درگذشت و حرف و حدیث‌ها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد. نامزد‌های رقیب حجت‌الاسلام روحانی جزئیاتی در این باره می‌دانند، اما در مناظره به‌احترام رئیس‌جمهور حتی کلمه‌ای به لب جاری نکردند.
البته این خبرگزاری در خبر خود زمان این حادثه را سال ۷۶ اعلام کرده بود که نادرست بوده و سال مرگ پسر روحانی ۱۳۷۵ بوده است. حالا با انتشار خاطرات سال ۱۳۷۵ هاشمی رفسنجانی جزییاتی بیش‌تر در مورد مرگ فرزند حسن روحانی منتشر شده است که عینا در ادامه خواهد آمد.  
پنج شنبه  ۲ فروردین ۱۳۷۵
عصر آقای عبدالمجید معادیخواه، رییس بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی آمد. مصاحبه ای در مورد خاطرات قبل از انقلاب انجام شد. خبر رسید، (محمد روحانی )، پسر دکتر حسن روحانی، نایب رییس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در اثر حادثه ای فوت کرده است. با ایشان تلفنی صحبت کردم. خیلی متأثر بود و گفت، دیشب در خانه با گلوله‌ای کشته شده است. ظواهر نشان می دهد که احتمالا در حال ور رفتن با اسلحه، از دست خودش در رفته، ولی احتمالات دیگری هم مطرح است؛ در حال بررسی هستند. پیام تسلیتی برای پخش فرستادم.
یک شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۷۵
به منزل دکتر حسن روحانی، برای تسلیت فوت فرزندش رفتیم. مهدی تذکر داد؛ خودش دیشب رفته بود. خیلی ناراحت اند. حق شان هم هست. فرزند هیجده ساله ای را به وضع مشکوکی از دست داده اند و تحقیقات هم تاکنون چیزی را مشخص نکرده. نه قاتل معلوم است و نه انگیزه قتل. گلوله از شقیقه راست وارد شده و از آن طرف بیرون رفته، تنها در خانه بوده، برادرش که نیمه شب رسیده، هنوز جان داشته و دامادشان را که دکتر است، فورا خبر کرده اند و هنوز نبض داشته و قبل از رسیدن آمبولانس، تمام کرده است. آقای روحانی با تفصیل، حادثه را توضیح داد. تمام اعضای خانواده و خواهران و والدین و اخوان جمع بودند؛ دعوتشان کردم که برای رفع وضع گرفته از عزاداری، فردا به سد لتیان بیایند. 
دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۷۵
تا شب در محل سد لتیان بودیم. آقای روحانی و برادر و همسرش آمدند. مقداری با ایشان در مورد احتمالات علت مرگ فرزندش مذاکره کردیم؛ سه احتمال برایشان مطرح است. خودکشی، خروج تیر از سلاح بدون توجه و وجود قاتلی ناشناخته. هر سه احتمال، بعيدات و مقریاتی دارند، ولی کشف حقیقت مشکل شده است. راه هایی برای پیگیری در نظر است. درباره انتخابات و آینده مجلس و ریاست جمهوری و نیز مسایل روابط با آلمان مذاکره کردیم. بعد از ناهار، آنها رفتند.
جزییات جدید از مرگ مرموز فرزند ۱۸ ساله حسن روحانی با شلیک گلوله
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۷۵
تیمسار مصطفی ترابی، رییس حفاظت و اطلاعات ارتش آمد و گزارش بررسی موضوع فوت فرزند آقای روحانی را داد. معتقد است که خودکشی بوده است. فکر می کنند که آقای روحانی، سوءظن به ساحفاجا (= سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی) دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آقای ربیعی میداند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1