کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رای اعضا

«آذر صفایی‌نیا» رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد شد

17 ارديبهشت 1398 ساعت 21:32

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.


اعضای مجمع انتخابات هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد 17 نفر بود که از این تعداد 2 نفر حق رأی دادن نداشتند و سه نفر نیز غایب بودند.
در این نشست از مجموع 12 رأی مأخوذه آذر صفایی نیا به‌عنوان تنها کاندیدا با کسب کل آرا به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش روز سه‌شنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران همواره در مجامع آسیایی و جهانی ارائه‌دهنده راهکارهای مؤثر برای کمک به گسترش روزافزون و هویت بخشی به این رشته ورزشی است.
وی افزود: یکی از رویکردهای مهم فدراسیون اسکواش توسعه همگانی این رشته ورزشی در کشور است.
رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد: بر همین اساس تاکنون 21 تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌های مختلف کشور برای آموزش این رشته ورزشی به علاقه‌مندان و نهادینه کردن هر چه بیشتر آن منعقدشده است.
سلیمانی عنوان کرد: شهرداری‌ها می‌توانند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای توسعه همگانی رشته ورزشی اسکواش در کشور ایفا کنند و به همین دلیل لازم است که ارتباط هیئت‌های استانی با این نهادهای غیردولتی افزایش یابد.
وی ابراز داشت: فدراسیون اسکواش به دنبال ایجاد تحولات گسترده در این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور برای رشد، اعتلا و ارتقای روزافزون آن است.
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تمامی استان‌های کشور باید در رشته ورزشی اسکواش مطرح‌شده و برخی عقب‌ماندگی‌های کنونی آن‌ها جبران شود.
سلیمانی اظهار داشت: تحقق این امر مهم مستلزم تلاش و فعالیت مضاعف هیئت‌های اسکواش استان‌ها خواهد بود.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند میزبان رقابت‌های اسکواش ملی و بین‌المللی باشد و این امر نیز به معرفی هر چه بیشتر فرهنگ، آداب، رسوم و طبیعت بکر استان کمک بسزایی می‌کند.
رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد: این فدراسیون آماده برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای افراد علاقه‌مند و مربیان کهگیلویه و بویراحمد است.
سلیمانی عنوان کرد: رئیس جدید هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد تعامل لازم را با مسئولان فدراسیون برای تأمین زیرساخت‌های لازم ازجمله سالن و دیگر امکانات موردنیاز داشته باشد.
وی بر لزوم فعال‌تر شدن هیئت اسکواش شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و ابراز داشت: این استان به دلیل داشتن ظرفیت‌های چشمگیر می‌تواند در کشور مطرح شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انتظار می‌رود که رئیس جدید هیئت اسکواش این استان با برنامه‌ریزی مدون و بهره‌مندی لازم از ظرفیت‌های موجود گام‌هایی بلند برای احیا و توسعه این رشته ورزشی در استان بردارد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: تعامل هر چه بیشتر هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد با آموزش‌وپرورش استان در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه اسکواش یک‌رشته ورزشی نوظهور در کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: این استان در صورت حمایت‌های همه‌جانبه فدراسیون می‌تواند موفقیت‌های ارزنده ملی کسب کند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی هیئت اسکواش این استان به مقوله مهم آموزش افراد علاقه‌مند و مربیان استان شد.
علوی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای هرگونه حمایت از هیئت اسکواش این استان به‌ویژه درزمینهٔ تأمین زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز را دارد.
آذر صفایی‌نیا در این نشست نیز گفت: ساخت فضاها و مکان‌های موردنیاز، توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌ها، توجه به بحث آموزش افراد علاقه‌مند و مربیان، برگزاری المپیادهای استعدادیابی در 2 بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی است.
به گزارش کبنا، آذر صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان استانداری و مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 409458

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409458/آذر-صفایی-نیا-رئیس-هیئت-اسکواش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1